Complexul Phoenix angajează expert in acreditarea serviciilor sociale pentru copii și pentru bătrâni



Complexul Phoenix angajează expert in acreditarea serviciilor sociale pentru copii și pentru bătrâni

Complexul Phoenix angajează expert in acreditarea serviciilor sociale și pentru bătrini

 

Cine suntem noi: 

AO Moldova Aid prin Complexul Phoenix din or. Rișcani, oferă servicii sociale de calitate înaltă pentru copii și tinerii cu nevoi speciale. Servicii rezidențiale pentru vârstnici. Un model unic pentru RM prin aspectul inovativ, facilități și echipament modern, servicii profesionale 

Ce persoană căutăm: 

In cadrul Proiectului ”Dezvoltarea de Capacități ca urmare a efectelor pandemiei” din cadrul proiectului regional „COVID-19: Reziliența și Durabilitatea Societății Civile”  implementat de către IREX Europe (activând sub marca ERIM) și finanțat de către Uniunea Europeană, Complexul Phoenix din or. Rișcani, caută  un/o consultant/consultantă în acreditarea serviciilor sociale pentru copii și pentru bătrini cu experiență de lucru cu Asociații Obștești din Republica Moldova, dar nu numai.

Consultantul/Consultanta va avea abilități de a defini direcția în care ar trebui să se îndrepte Asociația Moldova Aid și să contribuie la alinierea departamentelor în linie pentru atingerea scopului principal al Asociației Obștești Moldova Aid și anume a Complexului Phoenix. 

 Este esențial să existe o colaborare și o aliniere între toate departamentele Asociației care sunt conștiente de această strategie, scopurile și munca comună pentru a o atinge.

Tipul de contract: Contract de prestare servicii

Perioada de contractare: Martie – August 2023

Termen limită pentru aplicare: 28 Martie, 2023

 Sarcini de bază:

  • Consultantul/Consultanta în acreditare va evalua nevoile in domeniul de acreditare a serviciilor sociale care sunt necesare pentru Asociație. 
  • Consultantul/Consultanta în acreditare va elabora impreună cu echipa planul de acreditare al serviciilor sociale prestate de Asociație;
  • Consultantul/Consultanta în acreditare ca ghida echipa Asociației in elaborarea documentației necesare;
  • Consultantul/Consultanta în acreditare va instrui și va mentora echipa Asociației in procesul de acreditare;

Profil și calificări necesare:

  • Cel puțin 2 ani de experiență profesională în domeniile relevante sarcinilor funcției;
  • Abilități de utilizare a computerului: Word, Excel, Internet, PowerPoint, poșta electronica.
  • Înțelegerea obiectivelor Complexului Phoenix pentru a dezvolta impreună cu echipa documentele și actele necesare procesului de acreditare.
  • Abilități de dezvoltare elaborare a planurilor de acreditare care sprijină obiectivele de asociațiilor obștești.
  • Disponibilitatea de deplasare la Complexul Phoenix din or. Rișcani
  • Experiență in formarea și mentorarea personalului cu privire la importanța acreditării

Competențe și Abilități:

  • Cunoașterea limbii române și rusă
  • Responsabilitate
  • Abilități de lucru in echipă și individual
  • Abilități excelente de interacțiune și comunicare
  • Integritate și discreție profesională

 Dosarul consultantului/consultantei va include: 

  • Curriculum vitae (CV) (în limba română); 
  • O scrisoare de motivare;
  • Oferta financiară (preț per zi/consultanță, in MDL, cu toate taxele incluse)

Criterii de selectare

Criterii

Max. puncte

Expertiza, cunoștințe și experiența in domeniul necesar

25

Experiența in lucru cu sectorul non-profit in proces de acreditare a serviciilor sociale 

25

Cunoașterea contextului de funcționare a sectorului asociativ și experiența de lucru cu sectorul asociativ

30

Oferta financiară 20 
   

Total

100

Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa electronică: ana@mad-aid.org.uk, până pe data de 28 Martie 2023.  

Persoana de contact pentru întrebări și informații suplimentare: Ana Ciolan, email: ana@mad-aid.org.uk, mobil: 068020808  

Vor fi evaluate doar dosarele complete. Evaluarea dosarelor primite se va face în 2 etape, cu respectarea principiilor confidențialității și a egalității de șanse. La prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaţilor cu cerinţele stipulate mai sus; cea de-a doua etapă va consta în intervievarea persoanelor pre-selectate. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.

 

Articol adaugat de: Ana Ciolan
Alte articole de la acest autor: