CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert consultant, Direcția dezvoltarea supravegherii altor instituții financiare

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
14/03/2023

BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert consultant, Direcția dezvoltarea supravegherii altor instituții financiare

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Cerințe minime obligatorii:

  • Studii superioare absolvite cu examen de licența în domeniul financiar – economic și/sau juridic cu media generala pe anii de studii 8 sau mai mare;
  • Experiență de minim patru ani în domeniul financiar – economic și/sau juridic;
  • Cunoașterea legislației  ce vizează activitatea prestatorilor de servicii de plată, Depozitarului central unic al valorilor mobiliare, organizațiilor de creditare nebancare, asociațiilor de economii și împrumut, birourilor istoriilor de credit și unităților de schimb valutar (aria de competențe a departamentului);
  • Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
  • Cunoaşterea limbii române și engleze la nivel cel puţin, intermediar (citit/scris/vorbit);

Competențe comportamentale:

  • Integritate, profesionalism, credibilitate, gândire ordonată, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună;
  • Capacitatea de a comunica oral şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările;
  • Abilitatea de a se adapta la schimbări și priorități rapid, de a gestiona mai multe activități simultan cu accent pe finalizarea acestora cu impact tangibil;
  • Atitudine pozitivă, constructivă, responsabilă, spirit de inițiativă și creativitate, capacitate de lucru în echipă și transfer de cunoștințe, orientare către rezultate.

Principalele atribuții:

  • Participarea/organizarea controalelor pe teren și din oficiu la entitățile din aria de competențe a departamentului și elaborarea şi prezentarea rapoartelor cu privire la rezultatele supravegherii;
  • Efectuarea supravegherii continue asupra activităţii entitățile din aria de competențe a departamentului, prin colectarea şi sistematizarea informaţiei de referinţă;
  • Identifică și evaluează riscurilor aferente activității entităților din aria de competențe a departamentului;
  • Întocmirea şi prezentarea planurile trimestriale și rapoartele de activitate privind procesul de supraveghere;
  • Examinarea interpelărilor (reclamaţiilor) persoanelor fizice şi juridice cu privire la activitatea în domeniul sistemelor de plăţi;
  • Elaborarea şi actualizarea procedurilor interne aferente supravegherii entităților supravegheate etc.

Beneficiile oferite de BNM:

  • Experiență profesională într-o bancă centrală
    ·         Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
    ·         Mediu de muncă modern și prietenos
    ·         Flexibilitate în programul de muncă
    ·         Pachet salarial competitiv
    ·         Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști

Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 28 martie 2023.

! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158.

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.

Bibliografie de referință:

  • Legea nr.548-XIII din 21 iulie 1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei;
  • Legea nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plată şi moneda electronică;
  • Legea nr. 62/2008 privind reglementarea valutară;
  • Legea nr. 234/2016 cu privire la Depozitarul central unic al valorilor mobiliare;
  • Legea nr. 139/2007 asociațiilor de economii și împrumut;
  • Legea nr. 122/2008 privind birourile istoriilor de credit;
  • Legea nr. 1/2018 cu privire la organizațiile de creditare nebancară;
  • Codul administrativ al RM.

Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos

https://www.bnm.md/ro/content/recrutare-0



Articol precedent: Termen extins! CNTM anunță Call pentru facilitatori Precedent Articolul următor: BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal al direcției combaterea spălării banilor și finanțării terorismului Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin
  • Comunicator/Comunicatoare
  • Fundația pentru Dezvoltare angajează asistent/ă de proiect
  • IWPR: Campaign and Strategic Communication Lead
  • IDLO Moldova Seeks Finance and Administration Manager
  • Policy Officer, Short-Term (NPSA-9), Capacity Building for Climate Action Project - UNDP Moldova

Angajări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md