Office Manager Asistent Personal
Responsabilități:
- Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență);
- Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
- Organizarea întîlnirilor, primirea, înregistrarea și deservirea vizitatorilor, delegațiilor, clienților, partenerilor;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale;
- Monitorizarea întîlnirilor, apelurilor, controlul sarcinilor pentru angajați (folosirea platformei de introducere a sarcinilor);
- Organizarea călătoriilor de afaceri (rezervare bilete, hoteluri);
Cerinţe:
- Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza – va constitui un avantaj;
- Experiență Office Manager, Aministrator – 1 an;
- Bune cunoștințe de operare PC, MS Office;
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
- Capacitate de a lucra în echipă;
Beneficii:
- Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
- Grafic comod 09:00-17:00 (luni-vineri);
- Oficiu str. Socoleni;
- Salariu de la 11 000 mdl net + bonus.
Așteptăm CV-ul dvs la adresa tt20@search4staff.com
Detalii la nr 069638007
Alte anunturi de angajare
- AO ,,CASMED’’ angajează Asistent de proiect full-time in mun Bălți
- Head of Secretariat
- Project Assistant (NPSA-5) – E-learning Project
- ADMA anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de jurisconsult/ jurisconsultă în Secția juridică și resurse umane
- Programme Associate (GS7) - UNDP Moldova Country Office - 17760
- Concurs pentru ocuparea funcției publice de conducere: șef/șefă adjunct/ă a Direcţiei promovarea drepturilor omului şi comunicare
- Angajam responsabil/ă de comunicare și relații publice
- Asociația pentru Guvernare Eficientă și Responsabilă AGER este în căutarea unui/unei specialist/e în comunicare (part-time)
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal gestiune procese, pe durată determinată
- Helvetas angajează Coordonator asistență externă și managementul proiectelor