BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert consultant, Direcția dezvoltarea supravegherii altor instituții financiare
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare absolvite cu examen de licența în domeniul financiar – economic și/sau juridic cu media generala pe anii de studii 8 sau mai mare;
- Experiență de minim patru ani în domeniul financiar – economic și/sau juridic;
- Cunoașterea legislației ce vizează activitatea prestatorilor de servicii de plată, Depozitarului central unic al valorilor mobiliare, organizațiilor de creditare nebancare, asociațiilor de economii și împrumut, birourilor istoriilor de credit și unităților de schimb valutar (aria de competențe a departamentului);
- Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
- Cunoaşterea limbii române și engleze la nivel cel puţin, intermediar (citit/scris/vorbit);
Competențe comportamentale:
- Integritate, profesionalism, credibilitate, gândire ordonată, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună;
- Capacitatea de a comunica oral şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările;
- Abilitatea de a se adapta la schimbări și priorități rapid, de a gestiona mai multe activități simultan cu accent pe finalizarea acestora cu impact tangibil;
- Atitudine pozitivă, constructivă, responsabilă, spirit de inițiativă și creativitate, capacitate de lucru în echipă și transfer de cunoștințe, orientare către rezultate.
Principalele atribuții:
- Participarea/organizarea controalelor pe teren și din oficiu la entitățile din aria de competențe a departamentului și elaborarea şi prezentarea rapoartelor cu privire la rezultatele supravegherii;
- Efectuarea supravegherii continue asupra activităţii entitățile din aria de competențe a departamentului, prin colectarea şi sistematizarea informaţiei de referinţă;
- Identifică și evaluează riscurilor aferente activității entităților din aria de competențe a departamentului;
- Întocmirea şi prezentarea planurile trimestriale și rapoartele de activitate privind procesul de supraveghere;
- Examinarea interpelărilor (reclamaţiilor) persoanelor fizice şi juridice cu privire la activitatea în domeniul sistemelor de plăţi;
- Elaborarea şi actualizarea procedurilor interne aferente supravegherii entităților supravegheate etc.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală
· Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
· Mediu de muncă modern și prietenos
· Flexibilitate în programul de muncă
· Pachet salarial competitiv
· Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 12 martie 2023.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie de referință:
- Legea nr.548-XIII din 21 iulie 1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei;
- Legea nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plată şi moneda electronică;
- Legea nr. 62/2008 privind reglementarea valutară;
- Legea nr. 234/2016 cu privire la Depozitarul central unic al valorilor mobiliare;
- Legea nr. 139/2007 asociațiilor de economii și împrumut;
- Legea nr. 122/2008 privind birourile istoriilor de credit;
- Legea nr. 1/2018 cu privire la organizațiile de creditare nebancară;
- Codul administrativ al RM.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- Action against Hunger is hiring an Accountant Book keeper
- Termen extins: Concurs de angajare asistent/ă contabil-șef
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert coordonator al Serviciului relații externe și integrare europeană
- USAID MISRA is looking for a Product Research & Management Consultant
- Angajăm Șef/ă Centrul de Tineret Botanica
- Concurs pentru selectarea a 3 experți pentru implementarea proiectului “Asigurarea integrității, eficienței și independenței sistemului de justiție din Moldova – #Justice4Moldova”
- CRS Moldova is hiring Senior Partnership Support/Grants Manager
- AAH is hiring Partnerships Management Officer
- Education consultant to support the Ministry of Education and Research and Project Management Team under Moldova Higher Education Project
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, Direcția reglementarea, licențierea și dezvoltarea sistemelor de plăți