CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Selectare – Specialist(ă) PR și comunicare
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
22/02/2023

Selectare – Specialist(ă) PR și comunicare

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova anunță concurs pentru selectarea Specialistului/Specialistei PR și comunicare în cadrul Secretariatului comun al celor 3 platforme ale societății civile: (i) Platforma Națională a Forumului Societății Civile din Parteneriatul Estic; (ii) Platforma Societății Civile UE-Moldova” și (iii) Grupul Consultativ Intern UE-Moldova pentru Comerț și Dezvoltare Durabilă.

Secretariatul comun al celor 3 platforme ale societății civile va fi gestionat de către Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova prin intermediul sub-proiectului „Platforma Națională din Moldova: Promovarea unui viitor european și o mai bună colaborare cu FSF din PaE” și  proiectului finanțat de Comisia Europeană „OSC reziliente + Bugetare Responsabilă = Implementare accelerată a Acordului de Asociere”, implementat de Centrul Analitic Independent Expert-Grup, în calitate de partener principal , în consorțiu cu Institutul pentru Politici și Reforme Europene (IPRE), AO Institutum Virtutes Civilis (IVC), și Fundația Friedrich-Ebert-Stiftung .

Scopul postului: Titularul postului va coordona activitățile de comunicare și vizibilitate ale celor 3 platforme ale societății civile. 

Perioada de angajare: februarie 2023 – iunie 2025

Responsabilitățile specifice:

  • Menține și facilitează comunicarea între cele 3 platforme ale societății civile;
  • Administrează conturile din rețelele sociale ale Secretariatului comun;
  • Participă la elaborarea și implementarea Strategiei de comunicare a Secretariatului comun;
  • Elaborează şi distribuie materiale de presă;
  • Monitorizează modul de reflectare în presă a activităților Secretariatului comun;
  • Administrează şi arhivează materialele de presă;
  • Întreține legătura cu mass-media, creează și actualizează baza de date a jurnaliștilor;
  • Organizează şi participă la evenimentele de presă;
  • Participă la organizarea evenimentelor publice ale proiectului;
  • Participă la planificarea, elaborarea şi distribuirea a materialelor promoționale şi informaționale (broșuri, banere, pliante, newsletter online trimestrial);
  • Alte responsabilități relevante.

Cerințe de ocupare a postului:

  • Educație: studii superioare în Jurnalism, Științe ale Comunicare și / sau alte domenii relevante;
  • Experiență de muncă: minimum trei ani de experiență în domeniul comunicării şi o cunoaştere bună a mass-media și a sectorului asociativ din Moldova; experienţa relevantă de lucru în cadrul unei organizații neguvernamentale va constitui un avantaj.
  • Competențe și Abilități: cunoașterea excelentă a limbii române (inclusiv deprinderi excelente de scriere); cunoașterea la nivel înalt a limbilor engleză şi rusă; abilități avansate de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), cunoștințe şi abilități de gestionare a paginilor web (ex: platforma WordPress) şi a rețelelor sociale; abilități excelente de comunicare şi interacțiune cu diferite categorii de persoane; responsabilitate și punctualitate; abilități de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși; integritate și discreție profesională.

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

  • CV-ul actualizat;
  • Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact).

Dosarul de Aplicare poate fi completat în limba română sau engleză și va fi expediat prin e-mail la adresa email: gabriela.ojog@fam.md, cu titlul: „Specialistul PR și comunicare”.

Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.

Data limita pentru depunerea dosarelor candidaților: 24 februarie 2023, ora locală 18.00.

Persoana de contact, Gabriela Ojog, e-mail: gabriela.ojog@fam.md



Articol precedent: Cerere de exprimare a interesului: Specialist în procurări Precedent Articolul următor: Cerere de exprimare a interesului: Specialist Servicii Financiare și Dezvoltare Rurală Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
  • Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
  • BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
  • AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
  • OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md