Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist coordonator în domeniul managementului contractelor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț de angajare
Specialist coordonator în domeniul managementului contractelor
I.P. ”Agenţia Servicii Publice” anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de Specialist coordonator în domeniul managementului contractelor.
Sarcini și atribuții ale specialistului coordonator în domeniul managementului contractelor:
- Cunoaşterea, respectarea și aplicarea cerințele actelor normative în vigoare ce reglementează domeniul de activitate;
- Întocmirea proiectelor de contracte de achiziții publice în baza deciziei de atribuire a acestora;
- Asigurarea conformității contractelor de achiziții publice pentru necesităţile Agenției;
- Verificarea conținutului și integrității contractelor de achiziții publice;
- Înaintarea spre coordonare a proiectelor de contracte de achiziții publice către părțile implicate (subdiviziunile structurale ale ASP, operatorii economici, etc.).
Cerințe minime obligatorii:
- studii superioare în domeniul economic sau juridic;
- cunoașterea limbii de stat;
- experiență în domeniu de cel puţin 1 an;
- cunoștințe privind actele normative ale Republicii Moldova în domeniul de activitate;
- cunoștințe de operare: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Internet;
- abilități de îndeplinire a sarcinilor, lucru cu informația, comunicare, motivare, dezvoltare continuă, utilizarea mijloacelor tehnice de birou;
- atitudini de respect reciproc, inteligență, responsabilitate, disciplină, rezistență la stres, echilibru emoțional.
Documente solicitate:
- Scrisoare de motivare;
- Curriculum Vitae;
- Diploma de studii;
- Nume de referință/Scrisori de recomandare.
Termenul-limită de prezentare a dosarului de intenție – 03 februarie 2023.
Persoanele interesate vor expedia dosarul de intentie la adresa de email: dgef@asp.gov.md.
Pentru informatii suplimentare: 022-50-49-49, e-mail: dgef@asp.gov.md.
- Policy Officer, Short-Term (NPSA-9), Capacity Building for Climate Action Project - UNDP Moldova
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
- UCIPE (Proiectul PEEM) Inginer/ingineră mecanic, instalații HVAC
- GIZ - Communication and PR Specialist
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





