CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. LAOLALTĂ angajează Manager Financiar

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
21/12/2022

LAOLALTĂ angajează Manager Financiar

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

LAOLALTĂ angajează Manager Financiar

AO „Laolaltă” este asociația obștească fondată în 2020 din membrii Inițiativei „Împreună Împotriva Covid-19”. Misiunea organizației este să contribuie la dezvoltarea mediului de voluntariat, prin promovarea spiritului civic, empatiei și solidarității în societate, în care fiecare persoană se poate implica și contribui la dezvoltarea comunității sale.

Despre job

Căutăm persoane care împărtășesc valorile noastre și care vor contribui la dezvoltarea inițiativei. Fiecare viitor/oare angajat/ă va trebui să semneze Codul de Etică care, în primul rând prevede, tratarea refugiaților cu demnitate, respect, empatie și grijă. Înțelegând că refugiata/refugiatul e în primul rând un om într-o situație extrem de dificilă și nu reprezentantul unui grup etnic, social, etc.

Scopul general al postului:

-  coordonarea activităților necesare eficientizării activității de contabilitate și raportare financiara și asigurarea organizării corecte a evidenței contabile în conformitate cu prevederile Legii contabilității.

Sarcinile și responsabilități:

  •     Organizarea și desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a organizației în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova;
  •     Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare și fiscale în termenii stabiliți de legislație;
  •     Asigurarea şi răspunderea de îndeplinirea la termen a rapoartelor;
  •     Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare intermediare (lunare sau trimestriale) și finale pe proiecte conform cerințelor partenerilor și finanțatorilor;
  •     Efectuarea controlului asupra reflectării pe conturile contabile a tuturor operațiunilor financiare a organizației;
  •     Asigurarea și răspunderea pentru elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;
  •     Răspunderea de efectuarea inventarierii anuale generale a bunurilor organizației;
  •     Menținerea controlului financiar asupra operațiunilor financiare, asigurând aplicarea corectă a tuturor mecanismelor de control intern în conformitate cu regulile, reglementările, procedurile partenerilor, donatorilor și legislația în vigoare.
  •     Participă la administrarea procurărilor și achizițiilor de bunuri și servicii respectând regulile și procedurile de aprobare stabilite de donatori

Competențe și calificări necesare:

  •     Studii superioare în contabilitate/finanțe;
  •     Experiență de muncă în domeniul financiar al ONG-urilor de cel puțin 1 ani;
  •     Experiența de lucru cu softul contabil 1C;
  •     Experiența de lucru cu donatori străini va constitui un avantaj;
  •     Capacitatea de a vorbi și de a scrie fluent în limba româna, limba rusă și scris în limba engleză;
  •     Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
  •     Abilități de a lucra independent și în echipă;
  •     Responsabilitate, corectitudine și punctualitate;
  •     Abilități și experiență de utilizare a calculatorului (MS Word, Excel etc).

Oferim:

  •     Program de lucru part time sau full time, regim flexibil; 
  •     Locul de muncă din oficiu situat în centrul orașului;
  •     Salariu 11 000 net (pentru program part time), 22 000 net (pentru program full time)
  •     Un mediu prietenos de lucru cu o echipă multidisciplinară;
  •     Activități de teambuilding.

Disponibilitatea postului: 16 ianuarie 2023

Dosarul de aplicare trebuie să conțină:

  • CV-ul (de maxim două pagini)
  • Scrisoare de motivare (de maxim o pagină).
  • Numele la două persoane pentru recomandă

Dacă te regăsești în cele menționate mai sus transmite dosarul de aplicare până pe 08/01/2023, ora 17:00 pe adresa elenaputina@laolalta.md cu titlul „Manager financiar”

Vă așteptăm cu drag în Echipa Centrului Comunitar!

Datele personale vor fi procesate de AO „Laolaltă” doar pentru scopuri de angajare. 

 



Articol precedent: LAOLALTĂ angajează Office manager Precedent Articolul următor: UNICEF Moldova: Procurement Associate, GS-6 (TA, 364 days), Chisinau, Moldova (for Moldova nationals/residents only) Următor
  • Qu25/03051: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour and Social Protection
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de jurisconsult
  • Expert/ă în dezvoltarea mecanismului de monitorizare a educației online a copiilor refugiați
  • Concurs. Selectare expert pentru oferirea de asistență Ministerului Muncii și Protecției Sociale privind agenda și relațiile cu UE
  • CRS is hiring Senior Project Officer – Housing

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Angajări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md