Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
A.O. „Centrul de Drept al Femeilor” anunță concurs pentru selectarea unui(unei) Manager(ă) Parteneriate și Fundraising
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Căutăm o colegă/un coleg care împărtășește misiunea noastră și inspiră lucrurile care schimbă lumea în bine.
Despre organizație
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor”(în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.
Obiectiv
Identificarea și selectarea unui(unei) Manager(ă) Parteneriate și Fundraising care împărtășește viziunea și misiunea Centrului de Drept al Femeilor.
Responsabilități și sarcini
- Identificarea oportunităților de finanțare și a granturilor active și conceperea de proiecte / scrierea de aplicații pentru susținerea financiară a programelor organizației;
- Susține și contribuie la stabilirea parteneriatelor strategice, pe termen lung cu diferite entități naționale, internaționale, companii, pentru nevoi generale ale organizatiei, implicti prin contracte noi de sponsorizari;
- Coordonează activitatea de fundraising a organizației prin implementarea Planul de Fundraising al organizației;
- Identificarea si cultivarea relatiei cu donatorii individuali si dezvoltarea unor strategii de fidelizarea a donatorilor;
- Cercetarea, dezvoltarea si atragerea de noi donatori individuali si corporate;
- Coordonează organizarea unor evenimente de strangere de fonduri, inclusiv abordarea donatorilor individuali.
- Cooperarea cu ceilalți/celelalte membre ale echipei de implementare, organizarea ședințelor/activităților de lucru a echipei pentru implementarea Planului de Fundraising al organizației;
- Crearea și actualizarea unei baze de date cu donatori privaţi şi firme (introducere în baza de date, modificări/actualizare, analiză, monitorizare, raportare, proceduri de lucru, interogare baza de date);
- Realizarea de materiale de suport (brosuri, newsletter, etc) pentru a mentine relatia cu donatorii si gestionarea unei baze de date cu acestia.
Cerințe față de aplicanți
- Studii superioare, de preferință în domeniile social, drept și/sau management, domenii conexe;
- Experienţă de lucru de minim 1 an în organizaţii non-guvernamentale sau internaționale;
- Cunoștințe în domeniul drepturilor omului și egalității de gen, prevenirea și combaterea violenței în bază de gen;
- Cunoașterea particularității de fundraising comunitar, CSR, activitate a donatorilor în țară și regiune;
- Experiența anterioară de dezvoltare a documentelor strategice, inclusiv strategii de fundraising;
- Cunostinte avansate de limba Engleza;
- Cunostinte la nivel mediu spre avansat Word, PowerPoint, Internet, Social Media;
- Experienta in organizarea de evenimente de fundraising va constitui un avantaj;
- Capacitatea de a prioritiza sarcinile si responsabilitatile;
- Atitudine pozitiva si proactiva;
- Cunoaşterea limbii române obligatorie.
Aspecte organizaționale
Persoana selectată va lucra în regim full- time cu perioadă inițială de probă, după care cu un contract anual.
Beneficii
- Posibilitate de lucru periodic remote, din orice parte a țării;
- Oportunitati de networking in mediul ONG, internațional și de business din Moldova;
- Oportunitati de dezvoltare personala reale, cu acces la diverse cursuri de specializare;
- Mediu de lucru deschis, transparent, prietenos si dedicat.
Dosarul de aplicare va include:
- CV-ul;
- Scrisoarea de intenție.
Procedura de aplicare:
Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 15 ianuarie 20223, ora 24.00.
Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs Manager Parteneriate și Fundraising” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.
Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.
Informații suplimentare le puteți solicita prin email: concurs@cdf.md
NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dezabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
- CRS is hiring MEAL Project Officer
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








