BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, responsabil de salarizare si evaluarea nivelurilor posturilor
Scopul sau atribuțiile direcției sau departamentului:
Gestionarea și evaluarea sistemului de salarizare. Evaluarea nivelului posturilor.
Realizarea proceselor de angajare, transfer și eliberare a angajaților; Monitorizarea aplicării legislației muncii în raporturile de muncă.
Obiectivele postului:
Asigurare a unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de management a resurselor umane, salarizare și evaluarea nivelului posturilor aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii superioare universitare, de preferință post-universitare sau masterat, în economie, resurse umane, drept, cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective;
2. Experienţă de minim 3 ani în domeniul dezvoltării și/sau gestiunii resurselor umane şi salarizării;
3. Cunoştinţe profunde ale legislației în vigoare a Republicii Moldova aferentă ariei de activitate; standardelor, bunelor practici, metodologiilor, instrumentelor și tehnicilor de organizare și management resurse umane.
4. cunoștințe de operare avansată a programelor computerizate: Word, Excel, Power Point, Internet.
5. Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române și engleze;
6. Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitate de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.
7. Alte abilități și atitudini:
- organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă;
- gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
- gândire procesuală și globală;
- capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;
- de analiză şi formulare a concluziilor.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Experienţă specifică în:
- implementarea unui sistem de salarizare și evaluare a posturilor
- elaborarea actelor normative și modificărilor/ completărilor acestora;
- calcularea și prognozarea fondului de salarizare;
- implementarea sistemelor informaţionale ce ţin de managementul resurselor umane;
- cunoașterea regimului de gestiune a conflictelor de interese și de declarare a averii și intereselor personale.
Principalele atribuții funcţionale:
- Participa la elaborarea actelor normative interne ce țin de managementul resurselor umane;
- Coordonează procesul de întocmire a regulamentelor de activitate a subdiviziunilor;
- Coordonează procesul de întocmire a fiselor de post pentru angajații BNM în conformitate cu actele normative interne;
- Evaluează posturile din structura de state în conformitate cu metodologia aprobată;
- Elaborează structura de state a BNM;
- Participă la elaborarea strategiilor și politicilor de salarizare ale angajaților BNM;
- Participa la calcularea și prognoza fondul de salarizare;
- Duce evidența cheltuielilor privind retribuirea personalului BNM și raportează aferent acestora.
- Întocmește rapoartele statistice aferente forței de muncă;
- Prelucrează documentele personale ale salariaţilor;
- Perfectează proiecte de ordine privind acordarea concediilor: de odihnă anuale, suplimentare, neplătite, de studii şi alte tipuri de ordine legate de concediile respective: rechemarea, prelungirea, suplinirea, sistarea suplinirii;
- Perfectează graficul concediilor anuale al salariaţilor BNM şi supraveghează respectarea lui;
- Verifică şi înregistrează cererile privind scutirile de impozit la sursa de venit la angajare, schimbările intervenite în domeniu pe parcursul anului de lucru;
- Duce evidenţa certificatelor medicale, verificarea şi înregistrarea acestora;
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 04 ianuarie 2023.
!Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau îl puteţi depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
1. Codul muncii al Republicii Moldova;
2. Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei;
3. Legea privind declararea averii şi a intereselor personale nr. 133 din 17.06.2016;
4. Legea salarizării nr. 847-XV din 14.02.2002.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- CCR MD is hiring a Project Assistant
- Comunitatea Mea Program vacancies – Embedded National Consultant – e-LPA Operations Specialist- at the e-Governance Agency for providing support in the piloting and in organizing roll-out of the digitized services
- National Consultant on Hate Speech (SSA) Roster Call - OSCE Mission to Moldova, Chisinau
- EBRD in Moldova - Analyst, Advice for Small Businesses Programme
- Cerere de ofertă pentru identificarea a doi consultanți (persoane fizice) pentru prestarea serviciilor analitice
- Project Associate (multiple posts) - NPSA7 - UNDP Moldova/Flood Management - 15777
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist/ă principal/ă producere indicatori balanța de plăți și poziția investițională internațională
- AO Prietena Mea angajează Consultant/ă în Comunicare
- Șef/-ă centru, Centrul de Tineret „Casa Ignatius” din mun. Chișinău, or. Durlești, str. Livezilor 154A
- Extindere termen - Școala de Jurnalism din Moldova anunță concurs pentru selectarea unui expert/expertă în domeniul Planificare de Afaceri