Director Call Centru



Compania: SRL ‘’Șah pentru toți’’
Sfera de activitate: Studii, educație
Locația: Chișinău, strada Tighina 65
Program de muncă: Luni-Vineri: 11:00-20:00
Sâmbătă: 09:00-14:00

Responsabilități:
• Furnizarea direcțiilor de dezvoltare pentru Call-Centru, urmărind și asigurând atingerea obiectivelor de performanță stabilite
• Coordonarea și eficienrtizarea permanentă a activității echipei din subordine
• Asigurarea legăturii între celelalte departamente ale companiei și call-centru, oferind un serviciu de call center eficient și performant clienților.

Cerințe:
• Studii superioare în domeniul economic sau filologie
• Experiență de lucru cu CRM (managementul relații cu clienți) este obligatoriu
• Experiență de minim 2 ani ca leader de echipă în Contact center (de la 10-12 operatori în gestiune)
• Cunoașterea șahului este un avantaj

Oferim:
• Condiții bune de lucru (oficiu bine dotat)
• Mediu binevoitor și energic
• Posibilitate de creștere financiară
• Salariu negociabil de la 10 000 – 15 000 de lei +KPI


Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus și ești energic, organizat, sociabil, neconflictual și crezi că poți dezvolta un colectiv transmite CV-ul la adresa: hrassistant.asociatia@gmail.com 
Tel: 079911110

Articol adaugat de: Asociația Agențiilor de Recrutare