Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ODA anunță concurs de angajare pentru responsabil de achiziții
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:
Sarcini de bază:
- Organizarea procedurilor de achiziție, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare ce reglementează domeniul respectiv;
- Elaborarea, redactarea și avizarea reglementărilor interne ale I.P. ODA, programelor de suport și celor ce țin de domeniul de competență al Secției;
- Redactarea, expertizarea și avizarea proiectelor acordurilor de colaborare, contractelor, acordurilor de modificare a contractelor, somațiilor, notificărilor de rezoluțiune, în colaborare cu subdiviziunile I.P. ODA;
- Acordarea asistenței juridice subdiviziunilor I.P. ODA, în procesul de implementare al Programelor de suport;
- Reprezentarea intereselor I.P. ODA în cadrul instituțiilor de stat și private, organizațiile comerciale, necomerciale și neguvernamentale, în cadrul instituțiilor internaționale, în vederea examinării chestiunilor de ordin juridic.
Tip de angajare
Perioadă determinată
Condiții aferente funcției:
a. deține cetățenia Republicii Moldova;
b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
c. are capacitate deplină de exercițiu;
d. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
e. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
f. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: superioare.
Experiență: Experiență de muncă în domeniul juridic de minim 1 an, experiență de muncă totală de minim 2 ani. Experiența în domeniul achizițiilor publice va constitui un avantaj.
Cunoştinţe:
În domeniul specific de activitate:
- cadrul legal-normativ care reglementează activitatea instituției;
- legislația administrativă, civilă, penală, legislația muncii și de drept internațional;
- legislația ce reglementează activitatea de antreprenoriat;
- abilități de elaborare a normelor juridice, de argumentare, analiză și sinteză;
- prevederile specifice ale programelor implementate de către I.P. ODA.
În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:
- limba de stat - avansat;
- limba rusă – intermediar;
- limba engleză - nivelul intermediar (va constitui un avantaj).
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat
Abilități:
- abilități în planificare, conducere și coordonare a activității subdiviziunii;
- abilități de interpretare economică a fenomenelor şi proceselor ale unei întreprinderii;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de a lucra în echipă;
- capacitate de relaționare interumană;
- capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
- de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
- de urmărire și atingere a scopului;
- echilibru emoțional;
- excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Atitudini/comportamente:Respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistență la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuăate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Bibliografia
- Constituția Republicii Moldova;
- Legea Nr. 845 din 03-01-1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;
- Legea Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice;
• Hotărîrea Guvernului Nr. 487 din 13-07-2022 cu privire la organizarea și funcționarea Instituției Publice Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului.
Termen de aplicare:
9 decembrie 2022, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email: hr@oda.md, natalia.onici@oda.md.
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail:hr@oda.md, natalia.onici@oda.md
- Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Fundația pentru Dezvoltare angajează asistent/ă de proiect
- BNM angajează expert/ă principal/ă în metodologie de raportare
- SKAT Moldova is looking for a Consultant/Specialist on Strengthened Policy for Decentralized Sanitation
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (.NET Full-Stack Developer)
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md




