CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. ODA anunță concurs de angajare pentru funcția de jurist, secția juridică și achiziții (responsabil de achiziții publice)
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
21/11/2022

ODA anunță concurs de angajare pentru funcția de jurist, secția juridică și achiziții (responsabil de achiziții publice)

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Scopul general al postului:

Asigură conformitatea actelor normative interne cu prevederile legislației în vigoare și elaborează diverse acte juridice, consultă pe aspecte juridice,  reprezintă interesele instituției pe aspecte juridice, acordă suportul juridic subdiviziunilor interne și organizează procesul de achiziții al I.P. ODA.

Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:

Sarcini de bază:

  1. Organizarea procedurilor de achiziție, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare ce reglementează domeniul respectiv;
  2. Elaborarea, redactarea și avizarea reglementărilor interne ale I.P. ODA, programelor de suport și celor ce țin de domeniul de competență al Secției;
  3. Redactarea, expertizarea și avizarea proiectelor acordurilor de colaborare, contractelor, acordurilor de modificare a contractelor, somațiilor, notificărilor de rezoluțiune, în colaborare cu subdiviziunile I.P. ODA;
  4. Acordarea asistenței juridice subdiviziunilor I.P. ODA, în procesul de implementare al Programelor de suport;
  5. Reprezentarea intereselor I.P. ODA în cadrul instituțiilor de stat și private, organizațiile comerciale, necomerciale și neguvernamentale, în cadrul instituțiilor internaționale, în vederea examinării chestiunilor de ordin juridic.

Tip de angajare

Perioadă determinată

Condiții aferente funcției:

a.       deține cetățenia Republicii Moldova;

b.      posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;

c.       are capacitate deplină de exercițiu;

d.      are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;

e.       în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

f.        nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

Cerințe specifice funției:

Studii: –superioare juridice.

Experiență: Experiență de muncă în domeniul juridic de minim 1 an, experiență de muncă totală de minim 2 ani. Experiența în domeniul achizițiilor publice va constitui un avantaj.

Cunoştinţe:

În domeniul specific de activitate:

-          cadrul legal-normativ care reglementează activitatea instituției;

-          legislația administrativă, civilă, penală, legislația muncii și de drept internațional;

-          legislația ce reglementează activitatea de antreprenoriat;

-          abilități de elaborare a normelor juridice, de argumentare, analiză și sinteză;

-          prevederile specifice ale programelor implementate de către I.P. ODA.

În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:

-          limba de stat - avansat;

-          limba rusă – intermediar;

-          limba engleză - nivelul intermediar (va constitui un avantaj).

În domeniul digital:

pachet Microsoft Office  - utilizator avansat

Abilități:

-          abilități în planificare, conducere și coordonare a activității subdiviziunii;

-          abilități de interpretare economică a fenomenelor şi proceselor ale unei întreprinderii;

-          capacitate de analiză și sinteză;

-          capacitate de a lucra în echipă;

-          capacitate de relaționare interumană;

-          capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;

-          de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;

-          de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;

-          de urmărire și atingere a scopului;

-          echilibru emoțional;

-          excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.

Atitudini/comportamente:Respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistență la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuăate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare

Documente ce urmează a fi prezentate

  • CV
  • Copia buletinului de identitate
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
  • Documente ce atestă experiența profesională
    Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.

Bibliografia

  • Constituția Republicii Moldova;
  • Legea Nr. 845 din 03-01-1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;
  • Legea Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice;
  • Hotărîrea Guvernului Nr. 487 din 13-07-2022 cu privire la organizarea și funcționarea Instituției Publice Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului.

Termen de aplicare:

25 noiembrie 2022, ora 17:00.

Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3

Date de contact: tel: 060067955, 022211658;

email: hr@oda.md, natalia.onici@oda.md.

Persoana de contact: Natalia Onici

Modalitatea de depunere a documentelor:

  • E-mail:  hr@oda.md, natalia.onici@oda.md
  • Poștă:

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012

  • Personal

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012



Articol precedent: Legislative Affairs Expert at the Alliance of Small and Medium Enterprises from Moldova Precedent Articolul următor: International Rescue Committee (IRC): Protection Officer Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
  • Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
  • Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
  • iData angajează: Coordonator Teren
  • Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md