Manager Logistică / Менеджер по логистике
Scopul general al funcției: Răspunde de pregătirea și desfășurarea activităților din cadrul secțiilor comperciale și a clienților companiei, precum îneplinește funcțiile de planificare, logistică și control în cadrul întreprinderii. I
Cerințele față de persoană:
Studii: medii sau/și superioare
Abilități și comportamente: Capacitate bună de comunicare și relaționare cu clienții și angajații, atenție distributivă, sustenabilitate.
Caracteristici personale (aptitudini, comportament și personalitate).
Competența de a gestiona resursele logistice. Interesul pentru resursele materiale alocate companiei și utilizarea eificientă a acestora.
Adaptabilitate la schimbări.
Capacitate de gestionarea stresului și multi-tasking.
Spirit de echipă.
Cunoașterea PC la nivel înalt MS Office; Excel Bună cunoaștere a limbilor: română, rusă;
Salariul oficial, pachet social: 10227 lei brut, 8500 lei net (curat)
Atribuții de serviciu:
Organizează şi asigură desfășurarea continuă a secțiilor comerciale
Supraveghează gestionarea materialelor și a consumabilelor în cadrul întreprinderii pentru locațiile care le deservește compania.
Asigură controlul asupra utilizării corecte şi cu economie a acestor materiale și consumabile, Contribuie la efectuarea inventarierii.
Elaborarea comenzilor lunare la materiale și consumabile
Întocmirea şi prezentarea rapoartelor privind gestionarea mijloacelor logistice în cadrul comaniei și optimizarea acestora.
Asigurarea tuturor documentelor necesare pentru fișele angajaților.
Responsabilitățile: Controlul și verificarea lunară și după necesitate a secțiilor comerciale precum și a locațiilor partenerilor ce vând bilete de loterie. Comunicarea, gestionarea și planificarea activităților a secțiilor comerciale precum și a locațiilor partenerilor ce vând bilete de loterie pentru buna desfășurare a acestora. Oformarea comenzilor și suplinirea lunară a logisticii în secțiile comerciale. Asigurarea сă angajații au toate documentele necesare pentru servciul care el fac și verificarea prezenței acestor documente, ex: carnet medical. Efectuarea inventariei lunar și după necesitate. Alte sarcini relevante companiei acordate de către administrator.
Grafic de lucru: 9:00-18:00, cu o oră pauză de masă. Mașina personală este un mare avantaj. CV trimiteți pe easyclean.moldova@gmail.com Nr. contact este indicat ma jos pentru întrebări adiționale.
Vă așteptăm în echipa noastră! Tel 069225777
Alte anunturi de angajare
- Организация "People in Need" в Молдове приглашает на работу Координатора образования северного региона
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de încasator superior în cadrul Grupului gestiunea numerarului
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de director-adjunct al Departamentului infrastructuri, plăți și supravegherea altor instituiții
- Project manager for the "Construction of Regional Tertiary Care Hospitals: Balti Regional Hospital and Cahul Regional Hospital" Project
- U.S.A. Embassy is hiring an Administrative Clerk/Driver
- Ambasada SUA la Chișinău angajează instalator
- Project Manager, A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale", Full-time (40h/week)
- U.S.A. Embassy is hiring a Temporary Senior Guard- (Temporary for 24 months)
- U.S.A. Embassy is hiring a Security Guard
- Legal and Compliance Expert - Helvetas Moldova