Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs de angajare Contabil , mun. Balti
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
|
A.O. Asociația pentru Formare Antreprenoriala si Dezvoltare din mun. Bălți lansează invitația de participare la concurs cu privire la selectarea și angajarea in pozitia de contabil. |
Sarcini și responsabilități:
1. Înregistrarea zilnică in contabilitatea a documentelor contabile jusificative (facturi, chitante, extrase de cont, importuri, etc.).
2. Gestionarea operatiunilor cu numerar si a cheltuielilor cu deplasarile.
3. Tinerea evidentei contractelor, devizelor pentru facturile primite si emise.
4. Tine relatia cu furnizorii interni si externi, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin (emitere facturi, urmarire scadente, etc.).
5. Arhiveaza documente contabile.
6. Alte activitati .
Cerințe de ocupare a postului:
- Educație: studii superioare în domeniul economic sau alte domenii relevante;
- Experiență de muncă: minimum 2 ani de experiență în sectorul economic; Experiența relevantă de lucru în cadrul unei organizații neguvernamentale va constitui un avantaj,
Competențe și calificări necesare:
1. Studii economice superioare, preferabil in domeniul financiar-contabil.
2. Experienţa anterioară în domeniul contabilităţii generale.
3. Cunoştinţe solide de contabilitate.
4. Abilităţi de planificare, organizare si comunicare.
5. Abilităţi de analizare şi rezolvare a problemelor
6. Cunostinte de operare a programelor contabile 1C.
7. Cunoştinţe de operare a MS Excel si Word.
8.Inițiativă, seriozitate, tenacitate, orientare spre obiective și deadline-uri.
Pentru participare la concurs Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa de e-mail tatianapuga19@gmail.com cu titlul: “ Contabil AFAD”.
La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.
Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților: 30 septembrie, 2022
Conditiile postului de munca
Programul de lucru 8 ore.
Telefon mobil, PC, Conditii de formare profesionala.
Beneficii oferite:
– Pachet salarial motivant;
– Oportunități de dezvoltare personală și profesională;
– Mediu de lucru plăcut într-o echipă motivată și dedicată.
Implicarea: normă deplină
*Datele cu caracter personal vor fi prelucrate exclusiv în scopul și procesul angajării.
Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu character personal
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









