Complexul Phoenix din or. Rișcani anunță poziția vacantă de Specialist in Fundraising, Comunicare și Relații cu Publicul



Cine suntem noi: 

Complexul Phoenix oferă servicii sociale de calitate înaltă pentru copii și tinerii cu nevoi speciale. Servicii rezidențiale pentru vârstnici. Un model unic pentru RM prin aspectul inovativ, facilități și echipament modern, servicii profesionale.  

Ce persoană căutăm:  

O persoană pasionată de mișcare, orientat către rezultate, să poată direcționa propria energie spre a obține eficiență, iar starea de împlinire să depindă în mod direct de recunoașterea de către client/beneficiarului a nivelului de profesionalism pe care îl aveți. 

Job-ul oferă șansa de a interacționa cu oaspeți și invitați internaționali, de a te dezvolta personal și a dobândi noi oportunități de învățare, lucrând cu o echipă de profesioniști în managementul proiectelor, programe de incluziune socială a copiilor și a tinerilor cu necesitarăți speciale și de dezvoltare a capacităților. Oferim, de asemenea, un salariu competitiv cu posibilitate de majorare anuală în funcție de reușita rezultatelor. 

Responsabilitățile Specialistului pe Fundraising, Comunicare și Relații cu Publicul:  

  • Identificarea de noi surse de fonduri, atragerea noilor parteneri si finanțatori; 
  • Construirea mesajelor de atragere de fonduri (conținutul mesajului, atitudinea mesajului, apelul din mesaj, designul mesajului); 
  • Coordonarea evenimentelor și a campaniilor de colectare  de fonduri;  
  • Comunicarea cu donatorii, sponsorii, audiențele externe în vederea atragerii de fonduri;  
  • Vânzarea abonamentelor la Bazinul Phoenix; 
  • Dezvoltare de oferte și promoții noi la Bazinul Phoenix 
  • Organizarea întâlnirilor și prezentărilor serviciilor oferite; 
  • Întocmirea documentelor de lucru și a dărilor de seamă; 
  • Participare la evenimentele organizate în cadrul organizației; 
  • Promovarea serviciilor și ofertelor Casei Phoenix  
  • Menținerea și dezvoltarea bazei de date.  
  • Elaborarea materialelor de promovare și publicitate pe Rețelele de Socializare  
  • Elaborarea și implementarea Strategiei instituționale cu privire la fundraising, în corelare cu misiunea, obiectivele și Strategia de dezvoltare; 
  • Planificarea, organizarea și implementarea evenimentelor de fundraising; 
  • Monitorizarea oportunităților de finanțare (ex. apeluri naționale și internaționale de granturi...); 
  • Participarea la pregătirea propunerilor de proiecte pentru concursurile de granturi; 
  • Dezvoltarea relațiilor de parteneriat cu potențialii și actualii donatori, voluntari și beneficiari; 
  • Comunicarea cu mass-media în scopul promovării Complexului Phoenix și evenimentelor de colectare de fonduri; 
  • Alte responsabilități parvenite din partea conducerii. 
     

Cerințe față de candidat(ă) la funcția de Specialist in Fundraising, Comunicare si Relatii cu Publicul

  • Studii în domeniul economic, management ONG, instruiri în colectare de fonduri, orice alt domeniu relevant; 
  • Experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de colectare de fonduri; 
  • Cunoașterea diferitor instrumente și metode de colectare de fonduri; 
  • Abilități de negociere, prezentare, comunicare oficială orală și scrisă; 
  • Cunoașterea la nivel avansat a limbilor română și rusă, engleza va constitui un avantaj 
  • Abilități de construire a relațiilor profesionale noi; 
  • Motivație puternică, ambiție și pasiune pentru atragerea fondurilor pentru o cauză nobilă. 
  • atitudine pro-activă, sociabilitate; 
  • responsabilitate; 
  • rezistență la stres; 
  • experiența în domeniul vânzărilor active constituie un avantaj; 
  • abilitate și disponibilitate de a lucra în echipă; 
  • cunoștințe avansate de operare PC. 
  • Permis de conducere categoria B va constitui un avantaj 

Dosarul candidatului va include: 

  • Curriculum vitae (CV) (în limba română); 
  • Scrisoare de intenție care va include motivele pentru care candidatul consideră că este potrivit pentru acest post. 

Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa electronică ana@mad-aid.org.uk sau in format fizic la adresa: strada Luceafărul 26, or. Râșcani, până pe data de 10 Septembrie 2022. Dosarele vor fi evaluate in mod continuu până la identificarea persoanei potrivite. 

Persoana de contact pentru întrebări și informații suplimentare:  

Ana Ciolan, email: ana@mad-aid.org.uk, mobil: 068020808  

Mulţumim pentru aplicaţie! 

Vor fi evaluate doar dosarele complete. Evaluarea dosarelor primite se va face în 2 etape, cu respectarea principiilor confidențialității și a egalității de șanse. La prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaţilor cu cerinţele stipulate mai sus; cea de-a doua etapă va consta în intervievarea persoanelor pre-selectate. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate. 

Articol adaugat de: Ana Ciolan
Alte articole de la acest autor: