Complexul Phoenix din or. Rișcani anunță poziția vacantă de Asistent Executiv al Directorului Executiv

Complexul Phoenix din or. Rișcani anunță poziția vacantă de Asistent Executiv al Directorului Executiv  

  Cine suntem noi: 

Complexul Phoenix oferă servicii sociale de calitate înaltă pentru copii și tinerii cu nevoi speciale. Servicii rezidențiale pentru vârstnici. Un model unic pentru RM prin aspectul inovativ, facilități și echipament modern, servicii profesionale.  

Ce persoană căutăm:  

Căutăm o persoană versatilă, foarte organizată, care să îndeplinească sarcini administrative și de secretariat pentru conducerea superioară. Așadar, invităm să aplice toți cei care se consideră a fi persoana potrivită pentru funcția de Asistent Executiv al unui Director Executiv, cu sediul in or. Riscani.  

Ești un/o candidat(ă) potrivit(ă) pentru job dacă: 

  • ești intuitiv/ă la nevoile altora, dacă ești de ajutor în mod natural oamenilor, ai simțul disciplinei și al organizării 
  • ești deschis/ă și gata să înveți pe parcursul procesului, dacă te adaptezi cu ușurință la noi circumstanțe 
  • poți lucra îndeaproape cu conducerea instituțională, în același timp, fiind gata să lucrezi și în mod autonom 

În această funcție, vei fi responsabil/ă de programarea întâlnirilor, luarea notițelor și gestionarea e-mailului / corespondenței în numele managerilor. De asemenea, s-ar putea să ți se solicite să faci aranjamente de călătorie și să ajuți cu alte sarcini la necesitate. 

Job-ul oferă șansa de a interacționa cu oaspeți și invitați internaționali, de a te dezvolta personal și a dobândi noi oportunități de învățare, lucrând cu o echipă de profesioniști în managementul proiectelor, programe de incluziune socială a copiilor și a tinerilor cu necesitarăți speciale și de dezvoltare a capacităților. Oferim, de asemenea, un salariu competitiv cu posibilitate de majorare anuală în funcție de reușita rezultatelor. 

Responsabilitățile Asistentului Executiv al Directorului Executiv:  

  • Raportarea pentru conducere și îndeplinirea sarcinilor de secretariat și administrativ 
  • Tastarea, formatarea și editarea rapoartelor, documentelor și prezentărilor 
  • Programarea întâlnirilor, menținerea unui calendar de evenimente și trimiterea de notițelor de la ședințe 
  • Însoțirea conducerii la întâlniri, atunci când este solicitată, și luarea notițelor 
  • Colectarea datelor pentru rapoartele necesare dintr-o varietate de surse interne 
  • Introducerea datelor, menținerea bazelor de date și păstrarea înregistrărilor, inclusiv copierea și scanarea documentelor, atunci când este necesar 
  • Colaborarea cu departamentele tematice interne, partajarea documentelor, colectarea datelor la cerere și abordarea apelurilor relevante de urmărire/cerere 
  • Efectuarea aranjamentelor de călătorie și ținerea evidenței înregistrărilor facturabile, inclusiv a facturilor 
  • Gestionarea corespondenței interne și externe din partea conducerii  
  • În cazul evenimentelor organizate de Complexul Phoenix, menținerea relației cu membrii comunității, menținerea comunicării și spiritului comunitar 
  • Pregătirea facilităților pentru evenimentele programate și aranjarea fursecurilor, dacă este necesar 
  • Comandarea rechizitelor de birou și gestionarea serviciilor de corespondență electronică și curierat 
  • Respectarea celor mai bune practici de afaceri și etichetei 

Cerințe față de candidat(ă) la funcția de Asistent Executiv: 

  • Studii medii profesionale sau superioare / certificare sau formare aferentă în muncă de secretariat sau administrare de birou 
  • 1-2 ani experiență ca asistent(ă) de proiect/director constituie un avantaj 
  • Cunoștințe avansate de română și rusă, atât în comunicare verbală cât și în scris 
  • Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj 
  • Experiență vastă în crearea de documente și foi de calcul, folosind software-uri de birou precum MS Word, Excel și PowerPoint 
  • Abilități de tastare, luare de notițe, ținere a evidenței și organizare. 
  • Abilitatea de a gestiona corespondența internă și externă 
  • Cunoștințe în software-ul de programare a întâlnirilor, în special din caseta de instrumente Google, precum și în redirecționarea apelurilor 
  • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală 
  • Abilități interpersonale excepționale 
  • Permis de conducere categoria B va constitui un avantaj 

Dosarul candidatului va include: 

  • Curriculum vitae (CV) (în limba română); 
  • Scrisoare de intenție care va include motivele pentru care candidatul consideră că este potrivit pentru acest post. 

Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa electronică ana@mad-aid.org.uk sau in format fizic la adresa: strada Luceafărul 26, or. Râșcani, până pe data de 1 Septembrie 2022. In subiectul mesajului scrieti: Pentru pozitia de Asistent Executiv.

Persoana de contact pentru întrebări și informații suplimentare:  Ana Ciolan, email: ana@mad-aid.org.uk, mobil: 068020808  

Mulţumim pentru aplicaţie! 

Vor fi evaluate doar dosarele complete. Evaluarea dosarelor primite se va face în 2 etape, cu respectarea principiilor confidențialității și a egalității de șanse. La prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaţilor cu cerinţele stipulate mai sus; cea de-a doua etapă va consta în intervievarea persoanelor pre-selectate. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate. 

Articol adaugat de: Ana Ciolan
Alte articole: