Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM anunță concurs pentru postul vacant de Inginer coordonator în domeniul administrare infrastructură TIC
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale; Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.
2. Experiența de muncă în domeniul tehnologiilor informaționale, cel puțin 1 an;
3. Cunoașterea la nivel avansat a sistemelor de operare Windows, Linux;
4. Cunoștințe în domeniul serviciilor partajare date, stocare date, rezervare date, delegarea drepturilor de acces;
5. Cunoașterea standardelor și protocoalelor de bază LAN, WAN, SAN;
6. Cunoștințe în gestionarea serverelor și dispozitivelor de stocare date;
7. Cunoașterea sistemelor de virtualizare, securitate, hardware, rețele de calculatoare (Ethernet, LAN, WAN, TCP/IP, DNS, DHCP);
8. Cunoașterea fluentă a limbii române;
9. Cunoașterea limbii engleze;
10. Capacități de analiză pentru a determina și localiza problemele ce pot apărea la exploatarea sistemelor de operare de rețea și a serviciilor acestora cu soluționarea lor eficientă;
11. Atitudini: Responsabilitate, obiectivitate, conduită morală și profesională înaltă, spirit de inițiativă, flexibilitate, lucru în echipă, creativitate, disciplină, perseverență, rezistență la efort și stres, disponibilitate în cazuri de urgenta în afară programului de muncă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Cunoștințe în configurarea şi utilizarea echipamentelor de rețea;
2. Cunoștințe avansate despre sistemele de operare Linux;
3. Cunoștințe avansate în domeniul virtualizării;
4. Posedarea avansată a limbajelor scriptice (Python, Javascript, PowerShell);
5. Experiența relevantă în domeniul gestiunii serviciilor TIC conform ITIL v4.
Principalele obligații funcționale ale inginerului principal:
1. Proiectarea, instalarea, configurarea, administrarea şi monitorizarea funcționării la parametrii stabiliți a echipamentelor şi serviciilor TIC
2. Gestionarea și dezvoltarea resurselor de virtualizare Citrix XenServer, VMware vSphere;
3. Gestionarea dispozitivelor de rețea HPE;
4. Gestionarea dispozitivelor FC de tip Brocade;
5. Monitorizarea și raportarea periodică a indicatorilor de performantă cu privire la serviciile TI;
6. Documentarea procedurilor operaționale, testarea și menținerea în stare actuală a acestora;
7. Asigurarea tuturor măsurilor necesare pentru înlăturarea incidentelor TI şi minimizarea impactului acestora;
8. Implementarea politicilor de securitate pentru sisteme, utilizatori şi date.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 27 septembrie 2022.
!Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau îl puteţi depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- OEAPM - RoEI - National Consultant for provision of consulting services on development of the national methodology for seismic and disaster risk maps of residential and public buildings
- Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








