Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară angajează asistent administrativ/traducător

Republica Moldova
Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF)
Nr. de Ref. a Proiectului: 
P161238

Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF) este în căutarea unui asistent administrativ/traducător.

Consultantul va oferi suport administrativ personalului unității în gestionarea activităților din proiect, inclusiv prin coordonarea și cooperarea cu departamentele relevante ale Agenției Servicii Publice care este agenția implementatoare a proiectului, agențiile de sprijin, etc.

Obiectivele consultanței, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant, precum și rezultatele așteptate sunt descrise în Termenii de referință

CV-ul și scrisoarea de intenție vor fi transmise pe adresa e-mail pief.procurement@asp.gov.md, cu mențiunea „Asistent administrativ”, până la data de 22 august 2022 (inclusiv).

Despre proiect: Guvernul Republicii Moldova a semnat acordul de finanțare cu Asociația Internațională pentru Dezvoltare pentru implementarea Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF), având ca scop îmbunătățirea calității sistemului de administrare funciară și evaluarea bunurilor imobile, sporirea transparenței sistemului de impozitare a proprietății.