Asistent personal al directorului executiv COR
Despre Asociația COR:
Asociația COR este o asociație publică care numără în prezent 52 de membri, aceștia fiind reprezentanți ai industriilor creative, inclusiv studiouri de producție, studiouri de design, artiști, muzicieni, edituri, mass-media independentă etc. Asociația este condusă de un Consiliu și este organizația-umbrelă pentru cele două hub-uri de dezvoltare a industriilor creative - Artcor și Mediacor. De sistemul operațional zilnic și luarea deciziilor în cadrul Asociației este responsabil directorul executiv.
Ce persoană căutăm?
Căutăm o persoană versatilă, foarte organizată, care să îndeplinească sarcini administrative și de secretariat pentru conducerea superioară. Așadar, invităm să aplice toți cei care se consideră a fi persoana potrivită pentru funcția de Asistent personal al unui Director Executiv, cu oficiul la Mediacor.
Ești un/o candidat(ă) potrivit(ă) pentru job dacă:
- ești intuitiv/ă la nevoile altora, dacă ești de ajutor în mod natural oamenilor, ai simțul disciplinei și al organizării
- ești deschis/ă și gata să înveți pe parcursul procesului, dacă te adaptezi cu ușurință la noi circumstanțe
- poți lucra îndeaproape cu conducerea instituțională, în același timp, fiind gata să lucrezi și în mod autonom
În această funcție, vei fi responsabil/ă de programarea întâlnirilor, luarea notițelor și gestionarea e-mailului / corespondenței în numele managerilor. De asemenea, s-ar putea să ți se solicite să faci aranjamente de călătorie și să ajuți cu alte sarcini la necesitate.
Job-ul oferă șansa de a învăța despre industriile creative, de a întâlni reprezentați din acest domeniu, de a te dezvolta personal și a dobândi noi oportunități de învățare, lucrând cu o echipă versatilă de profesioniști în managementul proiectelor, programe educaționale și de dezvoltare a capacităților. Oferim, de asemenea, un salariu competitiv cu posibilitate de majorare anuală în funcție de reușita rezultatelor.
Responsabilitățile asistentului personal al directorului executiv COR:
- Raportarea pentru conducere și îndeplinirea sarcinilor de secretariat și administrativ
- Tastarea, formatarea și editarea rapoartelor, documentelor și prezentărilor
- Programarea întâlnirilor, menținerea unui calendar de evenimente și trimiterea de mementouri
- Însoțirea conducerii la întâlniri, atunci când este solicitată, și luarea notițelor
- Colectarea datelor pentru rapoartele necesare dintr-o varietate de surse interne
- Introducerea datelor, menținerea bazelor de date și păstrarea înregistrărilor, inclusiv copierea și scanarea documentelor, atunci când este necesar
- Colaborarea cu departamentele tematice interne, partajarea documentelor, colectarea datelor la cerere și abordarea apelurilor relevante de urmărire/cerere
- Efectuarea aranjamentelor de călătorie și ținerea evidenței înregistrărilor facturabile, inclusiv a facturilor
- Gestionarea corespondenței interne și externe din partea conducerii superioare cu membrii asociației COR
- În cazul evenimentelor COR, menținerea relației cu membrii COR, menținerea comunicării și spiritului comunitar
- Pregătirea facilităților pentru evenimentele programate și aranjarea fursecurilor, dacă este necesar
- Comandarea rechizitelor de birou și gestionarea serviciilor de corespondență electronică și curierat
- Respectarea celor mai bune practici de afaceri și etichetei
Cerințe față de candidat(ă) la funcția de Asistent Personal:
- Studii medii profesionale sau superioare / certificare sau formare aferentă în muncă de secretariat sau administrare de birou
- 1-2 ani experiență ca asistent(ă) personal(ă) constituie un avantaj
- Cunoștințe temeinice de română, engleză și rusă, atât în comunicare verbală cât și în scris
- Experiență vastă în crearea de documente și foi de calcul, folosind software-uri de birou precum MS Word, Excel și PowerPoint
- Abilități avansate de tastare, luare de notițe, ținere a evidenței și organizare.
- Abilitatea de a gestiona corespondența internă și externă
- Cunoștințe în software-ul de programare a întâlnirilor, în special din caseta de instrumente Google, precum și în redirecționarea apelurilor
- Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală
- Abilități interpersonale excepționale
Nivel de implicare:
Normă plină (100%), prezență zilnică în birou, cu posibilitate de a lucra de la distanță ocazional.
Dacă ești interesat(ă) de post, trimite CV-ul la adresa de e-mail hello@mediacor.md până pe data de 8 august, 2022.
Alte întrebări despre job pot fi trimise pe adresa electronică i.cozacenco@mediacor.md până vineri, 5 august, 2022.
Alte anunturi de angajare
- Return and Reintegration National Consultant, IOM Moldova
- Reporter
- Driver (Transportation / Field Clerk)
- USAID FSTA is looking for a Financial Sector Specialist Consultant to work with the Ministry of Finance
- Specialist/specialistă în activitatea de lobby (advocacy, parteneriate și rețele) în cadrul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- International consultant on Public Finance Management and Gender Responsive Budgeting
- HelpAge International contractează experți sau companii de consultanță pentru instruiri în domeniul comunicare, marketing și sustenabilitate a activităților generatoare de venit pentru vârstnici
- Extindere termen - Școala de Jurnalism din Moldova anunță concurs pentru selectarea unui expert/expertă în domeniul Managementului Resurselor Umane
- Extended Deadline: Finance Officer, DRL-funded Program
- Concurs de selectare a psihologilor/psihologelor pentru a oferi suport psiho-emoțional de grup pentru cadrele didactice care lucrează cu copii refugiați ce își fac studiile în instituțiile de învățământ