Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asistent personal al directorului executiv COR
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Despre Asociația COR:
Asociația COR este o asociație publică care numără în prezent 52 de membri, aceștia fiind reprezentanți ai industriilor creative, inclusiv studiouri de producție, studiouri de design, artiști, muzicieni, edituri, mass-media independentă etc. Asociația este condusă de un Consiliu și este organizația-umbrelă pentru cele două hub-uri de dezvoltare a industriilor creative - Artcor și Mediacor. De sistemul operațional zilnic și luarea deciziilor în cadrul Asociației este responsabil directorul executiv.
Ce persoană căutăm?
Căutăm o persoană versatilă, foarte organizată, care să îndeplinească sarcini administrative și de secretariat pentru conducerea superioară. Așadar, invităm să aplice toți cei care se consideră a fi persoana potrivită pentru funcția de Asistent personal al unui Director Executiv, cu oficiul la Mediacor.

Ești un/o candidat(ă) potrivit(ă) pentru job dacă:
- ești intuitiv/ă la nevoile altora, dacă ești de ajutor în mod natural oamenilor, ai simțul disciplinei și al organizării
- ești deschis/ă și gata să înveți pe parcursul procesului, dacă te adaptezi cu ușurință la noi circumstanțe
- poți lucra îndeaproape cu conducerea instituțională, în același timp, fiind gata să lucrezi și în mod autonom
În această funcție, vei fi responsabil/ă de programarea întâlnirilor, luarea notițelor și gestionarea e-mailului / corespondenței în numele managerilor. De asemenea, s-ar putea să ți se solicite să faci aranjamente de călătorie și să ajuți cu alte sarcini la necesitate.
Job-ul oferă șansa de a învăța despre industriile creative, de a întâlni reprezentați din acest domeniu, de a te dezvolta personal și a dobândi noi oportunități de învățare, lucrând cu o echipă versatilă de profesioniști în managementul proiectelor, programe educaționale și de dezvoltare a capacităților. Oferim, de asemenea, un salariu competitiv cu posibilitate de majorare anuală în funcție de reușita rezultatelor.
Responsabilitățile asistentului personal al directorului executiv COR:
- Raportarea pentru conducere și îndeplinirea sarcinilor de secretariat și administrativ
- Tastarea, formatarea și editarea rapoartelor, documentelor și prezentărilor
- Programarea întâlnirilor, menținerea unui calendar de evenimente și trimiterea de mementouri
- Însoțirea conducerii la întâlniri, atunci când este solicitată, și luarea notițelor
- Colectarea datelor pentru rapoartele necesare dintr-o varietate de surse interne
- Introducerea datelor, menținerea bazelor de date și păstrarea înregistrărilor, inclusiv copierea și scanarea documentelor, atunci când este necesar
- Colaborarea cu departamentele tematice interne, partajarea documentelor, colectarea datelor la cerere și abordarea apelurilor relevante de urmărire/cerere
- Efectuarea aranjamentelor de călătorie și ținerea evidenței înregistrărilor facturabile, inclusiv a facturilor
- Gestionarea corespondenței interne și externe din partea conducerii superioare cu membrii asociației COR
- În cazul evenimentelor COR, menținerea relației cu membrii COR, menținerea comunicării și spiritului comunitar
- Pregătirea facilităților pentru evenimentele programate și aranjarea fursecurilor, dacă este necesar
- Comandarea rechizitelor de birou și gestionarea serviciilor de corespondență electronică și curierat
- Respectarea celor mai bune practici de afaceri și etichetei
Cerințe față de candidat(ă) la funcția de Asistent Personal:
- Studii medii profesionale sau superioare / certificare sau formare aferentă în muncă de secretariat sau administrare de birou
- 1-2 ani experiență ca asistent(ă) personal(ă) constituie un avantaj
- Cunoștințe temeinice de română, engleză și rusă, atât în comunicare verbală cât și în scris
- Experiență vastă în crearea de documente și foi de calcul, folosind software-uri de birou precum MS Word, Excel și PowerPoint
- Abilități avansate de tastare, luare de notițe, ținere a evidenței și organizare.
- Abilitatea de a gestiona corespondența internă și externă
- Cunoștințe în software-ul de programare a întâlnirilor, în special din caseta de instrumente Google, precum și în redirecționarea apelurilor
- Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală
- Abilități interpersonale excepționale
Nivel de implicare:
Normă plină (100%), prezență zilnică în birou, cu posibilitate de a lucra de la distanță ocazional.
Dacă ești interesat(ă) de post, trimite CV-ul la adresa de e-mail hello@mediacor.md până pe data de 8 august, 2022.
Alte întrebări despre job pot fi trimise pe adresa electronică i.cozacenco@mediacor.md până vineri, 5 august, 2022.
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Specialist principal, Direcția investiții și protejarea investițiilor, Agenția de Investiții
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







