Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
HelpAge International angajează Asistent Finanțe și Administrare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
HelpAge International angajează Asistent Finanțe și Administrare
Funcția anunțată: Asistent Finanțe și Administrare
Locul: or. Chișinău
Solicitant (angajator): HelpAge International (HAI), Moldova
Tipul de contract: Contract pe termen de 3 luni cu posibilitate de prelungire până la un an
Perioada de lucru estimată: începând cu luna august 2022
Termen limită pentru aplicare: Dosarele vor fi acceptate pînă la identificarea unei candidaturi potrivite. Revizuirea va avea lor 1 data pe săptămînă.
Informații generale
HelpAge International lucrează împreună cu parteneri și cu o rețea globală diversă din care fac parte peste 150 de organizații din 85 de țări, acordând suport pentru milioane de persoane în vârstă să trăiască în siguranță, demn, activ și sănătos.
Prin parteneriatele și colaborările noastre, ne propunem să asigurăm includerea persoanelor în vârstă în societate și ne străduim să oferim o lume justă și echitabilă pentru toți, indiferent de vârsta lor. În prezent, HelpAge International lucrează pentru depășirea crizei ucrainene și a lansat un program de suport pentru refugiații care sosesc în Moldova, ce include asistență financiară în numerar, distribuții de produse alimentare și non-alimentare, asistența psihologică primară și de protecție a sănătății mintale și alte tipuri de suport.
Asistentul(a) Finanțe și Administrare va fi responsabil(ă) de oferirea suportului zilnic în domeniul financiar și administrative pentru personalul HelpAge și activitățile programului. Printre responsabilități enumerăm:
- Responsabilitatea de administrarea generală a programului HelpAge International Moldova, asigurându-se că cerințele legale solicitate pentru birou, personalul și consultanții corespund și programul este derulat în conformitate cu procedurile HelpAge și ale donatorilor;
- Responsabilitatea de a oferi suport administrativ pentru organizarea conferințelor, meselor rotunde și seminariilor HelpAge și pentru toate activitățile proiectului, lucrând îndeaproape cu grupurile de sprijin pentru persoanele în vârstă și ONG-urile ca principalii destinatari ai fondurilor proiectelor;
- Responsabilitatea de a oferi sprijin managerului financiar cu referire la sarcinile administrative și logistice (încheierea contractelor, Xerox, imprimari, scanari și altele). Sarcina nu include contabilitatea financiară;
- Efectuează vizite ocazionale pe teren, la locațiile proiectului, pentru a sprijini coordonatorii de proiect în monitorizarea activităților proiectului;
- Să menţină şi să implementeze sisteme şi proceduri referitoare la managementul biroului, managementul materialelor şi serviciilor.
Calificări și experiență
- Cel puțin 2 ani de experiență în lucru de birou, inclusiv organizarea de călătorii, întâlniri / ateliere și menținerea înregistrărilor confidențiale;
- Abilități organizatorice puternice și capacitate de a stabili priorități în mod eficient, capabil să lucreze sub presiune și să facă față termenilor limită;
- Cunoaste limba romana, rusa si vorbeste fluent engleza;
- Capacitatea de a utiliza eficient calculatorul si echipamentul de birou –Windows, e-mail, a pachetului Microsoft – Word, Excel, Email, Power Point, utilizarea și întreținerea aparatului de fax, fotocopiator, imprimantă, scaner etc.
Aplicare la concurs
Persoanele interesate vor depune în limba engleză dosarul de aplicare care va conține obligatoriu:
- Scrisoare de intenție în care să descrieți, succint, experiența în domenii relevante sarcinii;
- CV-ul;
Notă: La această etapă, vă rugăm să nu expediați scrisori de recomandare sau copii ale diplomelor sau certificatelor.
Depuneți dosarul de aplicare la adresa de email: officehelpage@gmail.com cu titlul ”Concurs Coordonator de proiect”, în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, Str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge International.
HelpAge își rezervă dreptul de a refuza candidații care nu aplică setul complet de documente, care aplică după termenul limită indicat sau care nu se încadrează în calificările solicitate pentru această funcție, fără a fi notificați.
Informații suplimentare la nr. de tel: +373 22 225098, 069085368, persoană de contact Cristina Samburschi.
În conformitate cu politica de Salvgardare:
HelpAge International se angajează să protejeze comunitățile cu care lucrăm, partenerii noștri, personalul și orice alte persoane cu care intrăm în contact. Prin urmare, veți fi, de asemenea, responsabil(ă) pentru: Prevenirea abuzului din partea oamenilor și proiectelor noastre pentru oricine este vizat de munca noastră.
- Lansarea concursurilor de ocupare a funcțiilor vacante în cadrul Centrului de instruire continuă în domeniul electoral (CICDE)
- Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
- iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Proimagine angajează Reporter(ă)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









