Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Prestator de servicii pentru dezvoltarea unei pagini web
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
TERMENI DE REFERINŢĂ
Pentru experții/compania ce va dezvolta o pagină web pe lângă websitul existent aliantacf.md
Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) contactează: Prestator de servicii pentru dezvoltarea unei pagini web pe lângă website-ul APSCF - www.alianta.cf.md, în cadrul Proiectului “Sporirea Vizibilității Societății Civile în Oferirea Răspunsului la Urgențe”, implementat cu suportul financiar al Caritas Austria.
Perioada: iulie – septembrie 2022
Tip contract: prestare servicii
Data limită pentru aplicare: 24.07.2022, ora 23:59
Context
Implicarea societății civile în gestionarea crizei refugiaților în Republica Moldova este masivă, totuși monitorizarea și evaluarea acestor eforturi, precum și identificarea necesităților organizațiilor în noile circumstanțe, nu se fac la scară largă. Acest lucru scade din capacitatea organizațiilor societății civile de a coordona intervențiile în vederea sporirii eficienței acestora. O altă consecință este lipsa de vizibilitate și de recunoaștere a rolului societății civile în atenuarea acestei crize în Republica Moldova.
În vederea soluționării acestei probleme, APSCF va elabora în cadrul proiectului “Sporirea Vizibilității Societății Civile în Oferirea Răspunsului la Urgențe” implementat cu suportul financiar al Caritas Austria, o serie de materiale menite să crească vizibilitatea nivelului de implicare a organizațiilor vizate în susținerea refugiaților. Printre materialele dezvoltate se vor număra rapoarte, o hartă digitală cu amplasarea ONG-urilor vizate și profilul acestora, articole, spoturi video, broșuri, și alte materiale ce vor fi agregate pe o nouă pagină web pe lângă website-ul APSCF – aliantacf.md.
Prin urmare pagina web creată va crește vizibilitatea societății civile precum și va asigura accesibilitatea refugiaților la suport calitativ din partea părților implicate în gestionarea crizei refugiaților și va contribui la îmbunătățirea calității acestor servicii.
Scopul contractării
Scopul contractării este realizarea unui site web. Prestatorul de servicii selectat va desfășura activitățile de dezvoltare, implementare și asigurare a mentenanței site-ului web pe perioada contractului.
Managementul consultanței
Echipa de experți/compania va planifica și coordona toate activitățile cu echipa Secretariatului APSCF.
Sarcina tehnică
Prestatorul de servicii selectat va trebuie să asigure:
- Elaborarea paginii web conform structurii și design-ului aprobat cu APSCF;
- Introducerea conținutului pe website;
- Mentenanța paginii dezvoltate pe durata contractului;
- Garanție 12 luni de la data recepției.
Pagina web va fi realizată conform principiului KISS (Keep It Straight Simple) și să respecte următoarele cerințe tehnice minimale:
- Platformă full CMS (Joomla, Wordpress sau Drupal) ce va asigura o modalitate ușoara de a adăuga și modifica conținutul de pe site (articole, video, sondaje, etc.);
- PHP5, HTML5, CSS3, Javascript;
- Compatibilitate desktop si mobil;
- Suport browsere: Google Chrome, Mozila Firefox, Safari, Opera, etc;
- Search engine cu filtre;
- Responsive Web Design;
- Asigurare interfață în limba română și engleză (dacă va fi oferit conținutul tradus);
- Asigurare servicii de prevenire şi combatere a riscurilor de securitate;
- Integrare Google analytics;
- Conectare cu retelele de socializare (Facebook, LinkedIn, Youtube, Instagram);
- Website-ul v-a conține o hartă digitală pe care vor fi indicate ONG-urile vizate în proiect, precum și profilul acestora;
- Websitul va asigura URL-uri user friendly, adaptate SEO;
- Instalare plugin SEO;
- Pe website vor putea fi încărcate anexe în format Word, PDF, Excel, JPG, PNG, etc., dar și materiale video și audio;
- Prestatorul de servicii va asigura testarea paginii web create și va coordona activitățile cu membrii echipei APSCF.
Livrabile, termen de execuție, achitarea serviciilor:
|
# |
Activități |
Livrabile |
Termenele de execuție |
Achitarea % |
|
1 |
Elaborarea și aprobarea structurii și designului paginii web |
Structura și design-ul aprobat de APSCF |
Până la 31 iulie 2022 |
50% |
|
2 |
Programarea paginii web și încărcarea conținutului |
Raport cu includerea screen-shot-urilor |
Până la 28 august 2022 |
50% |
| 3 |
Optimizare, Testare și Lansare website |
Raportul final |
Până la 30 septembrie 2022 |
*În caz de necesitate tabelul poate fi modificat la etapa negocierilor
Evaluarea dosarelor
Dosarul va fi evaluat în baza:
- Experienței companiei și eficienței proiectelor similare realizate anterior - 30%
- Calitatea ofertei tehnice - 40%
- Raportul preț/calitate a ofertei - 30%
Calificare și experiență
- Studii finisate in domeniul IT/ companie cu profil IT,
- Cel puțin 2 ani de experiență demonstrată în domeniu,
- Disponibilitatea resurselor tehnice și umane pentru implementarea cu succes a sarcinii în termenii indicați,
- Experiența de colaborare cu alte ONG-uri sau agenții va constitui un avantaj.
Procedura de aplicare și procesul de selecție
Condiții de depunere a dosarului:
Dosarul va fi depus în conformitate cu termenii de referință și va conține:
1. Oferta tehnică cu indicarea datei și aplicarea semnăturii, ce va include:
- Datele de contact ale ofertantului;
- Descrierea companiei/informații generale și portofoliul cu exemple de proiecte similare;
- Cel puțin 2 referințe cu indicarea datelor de contact.
2. Oferta financiară ce nu trebuie să depășească suma de 2.000 Euro, cu toate taxele incluse.
Termen limită pentru depunerea dosarelor – 24 iulie 2022, ora 23:59.
Dosarul va fi depus la adresa electronică ipopusoi@aliantacf.md cu indicare la Subiect „Dosar dezvoltare website”.
Pentru informații suplimentare vă rugăm să telefonați la numărul 078167723.
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- Keystone Moldova lansează concurs de selectare a unui expert pentru elaborarea unui raport național privind 5 bune practici în domeniul incluziunii comunitare a persoanelor cu dizabilități din Republica Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







