Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
A.O. Centrul de Drept al Femeilor anunță concurs pentru selectarea unui expert/ experte, echipă de experți în domeniul ghidării în carieră, abilitării economice și mentorat
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor” (în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.
În perioada 2021 – 2022, Centrul de Drept al Femeilor (CDF) implementează Proiectul „Suport pentru co-crearea programelor de abilitare economică a femeilor supraviețuitoare a violenței în bază de gen” implementat în parteneriat cu UN Women Moldova și finanțat de Suedia.
Scopului Proiectului este susținerea abilitării economice a femeilor supreviețuitoare a violenței în bază de gen prin dezvoltarea a 5 programe de scară mică/5 instrumente de abilitare economică.
Obiectivul
Selectarea expertului/expertei, grupului de experți care va acorda servicii de instruire și mentorat pentru femeile supraviețuitoare ale violenței în bază de gen (în raioanele Soroca, Telenești, Hîncești, Ștefan Vodă și mun. Bălți) pentru creșterea gradului de conștientizare cu privire la drepturile, oportunitățile de angajare și dezvoltare profesională.
Grupul țintă va beneficia de:
- Informații, consultări, servicii de sprijin și abilitare economică și formarea necesară pentru a-și asigura un loc de muncă;
- Instruire în crearea și dezvoltarea unei afaceri;
- Mentorat și sprijin de coaching în crearea și dezvoltarea unei afaceri;
- Consultanță pentru a accesa programe de sprijin pentru afaceri disponibile la nivel național;
- Consultanță și suport întru dobândirea cunoștințelor substanțiale pentru a deveni antreprenori;
- Consultanță și suport în procesul de elaborarea a planurilor de afaceri.
Responsabilități
1. Elaborarea conceptului Programului sesiunilor de instruire pentru creșterea gradului de conștientizare cu privire la drepturile economice și oportunitățile de angajare și dezvoltare profesională în calitate de antreprenor a femeilor supraviețuitoare violenței de gen, care să răspundă la nevoile specifice de abilitare și orientare profesională a grupului țintă. În caz de schimbare a situației COVID-19, sau/și a situației regionale, agenda urmează a fi adaptată la regim online. (Hîncești, Bălți, Soroca, Telenești și Ștefan Vodă și mun.Bălți – sunt raioane prioritare);
2. Agenda pentru 5 (cinci) zile de instruire;
3. Suport livrabil pentru participante, inclusiv PPT;
4. Chestionar de evaluare pre- post a cunoștințelor participantelor programului de instruire și analiza comprehensivă a chestionarelor completate de beneficiarele programului de instruire;
5. Livrarea a 5 cursuri, cu durata de 5 zile (8 ore) pentru fiecare din grupurile țintă, inclusiv cu implicarea reprezentanților din raioanele pilot;
6. Elaborarea a 5 rapoarte narative privind livrarea a 5 cursuri de instruire, acordat femeilor supraviețuitoare violenței de gen;
7. Elaborarea a unui raport narativ general privind acordarea orelor de consultanță, mentorat și coaching pentru femeile supraviețuitoare violenței de gen, referitor la dezvoltarea cunoștințelor substanțiale pentru a deveni antreprenoare acordat femeilor supraviețuitoare violenței de gen realizat;
8. Elaborarea unui concept pentru orele de mentorat;
9. Elaborarea agendei sesiunii de mentorat, ce prevede 10 ore/per persoană, pentru 60 fete și femei supraviețuitoare violenței de gen participante a sesiunilor de instruire;
10. Chestionar de evaluare pre/post a cunoștințelor participantelor programului de mentorat referitor la dezvoltarea cunoștințelor substanțiale pentru a deveni antreprenoare. (Hîncești, Bălți, Soroca, Telenești și Ștefan Vodă și mun.Bălți – sunt raioane prioritare).
11. Analiză comprehensivă a chestionarelor completate de beneficiarele programului de consultanță, mentorat și coaching;
12. Livrarea a 10 ore /per persoană, pentru 60 fete și femei supraviețuitoare violenței de gen, în format offline si online, pentru a accesa programe de sprijin pentru afaceri - disponibile la nivel național, pentru grupul țintă, inclusiv cu implicarea reprezentanților din raioanele pilot;
13. Elaborarea a 60 de rapoarte succinte (pentru fiecare persoana mentorată) privind acordarea orelor de mentorat pentru femeile supraviețuitoare violenței de gen, referitor la dezvoltarea cunoștințelor substanțiale pentru a deveni antreprenoare;
14. Elaborarea unui Raport narativ general privind acordarea orelor de mentorat pentru femeile supraviețuitoare violenței de gen, referitor la dezvoltarea cunoștințelor substanțiale pentru a deveni antreprenoare acordat femeilor supraviețuitoare violenței de gen realizat;
15. Elaborarea unui raport general narativ de activitate în baza activităților desfășurate.
Notă: În contextul pandemiei COVID-19, metodologia de oferire a sesiunilor de instruire (față în față sau online) va fi decisă înainte de organizarea de facto a acestora. Prestatorul va fi responsabil de asigurarea cursurilor în regim online, utilizând soluții pentru conferințe video și întâlniri online (Zoom/TrueConf/Microsoft Teams sau altele), care vor permite efectuarea apelurilor video de grup, vor conține chat interactiv, unde beneficiarii vor avea posibilitatea să acorde întrebări formatorilor, vor conține opțiuni de partajare a ecranului, pentru prezentările PowerPoint a formatorilor. Cursul de instruire va fi livrat în limba română, în caz de necesitate materialele vor fi traduse în rusă de către compania/organizația implementatoare.
Perioada de realizare a sarcinilor: iulie – august 2022.
Calificări și abilități
- Profilul Companiei (maxim 1 pagina) sau CV experților;
- Portofoliul formatorilor (cel puțin 10 ani activitate în prestarea serviciilor de formator în abilitare economică - descriere succintă);
- Cel puţin 2 referinţe care să ateste capacitățile profesionale ale candidatului, să facă referire la instruiri anterioare desfășurate pe subiecte similare.
- Oferta comercială/bugetul pentru realizarea sarcinilor propuse (Oferta de preţ în MDL);
- Alte documente sau recomandări relevante (în funcție de disponibilitate).
Dosarul de aplicare va include:
- CV-ul/Profilul;
- Oferta financiară (onorariul net) per zi de muncă în MDL (lei moldovenești);
- Cel puţin 2 referinţe care să ateste capacităţile profesionale ale candidatului.
Criterii de evaluare:
- Prezentarea setului complet indicat în structura dosarului;
- Experiența relevantă în domeniul solicitat;
- Relevanța cu domeniul sarcinii;
- Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul preț/calitate.
Aspecte organizaționale
Contractantul va lucra în afara oficiului CDF și în strînsă cooperare cu managementul Proiectului și va participa la toate ședințele legate de realizarea sarcinilor.
Remunerarea se va face în baza cuantumului stabilit prin contractul de prestare a serviciilor. Plata pentru servicii se va efectua în baza rapoartelor de activitate lunar/trimestrial (cu indicare numărului de zile lucrate).
Procedura de aplicare:
Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 13 iulie 2022, ora 18.00.
Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs expert/expertă în domeniul ghidării în carieră și abilitării economice” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.
Informații suplimentare le puteți solicita în scris la email-ul: concurs@cdf.md.
Pentru mai multe informații despre Centrul de Drept al Femeilor, vă rugăm să accesați www.cdf.md
Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.
- Șef(ă) al Serviciului marketing și comunicare
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- Project Coordinator within PIU
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







