Ambasada Republicii Cehe in Republica Moldova - angajare
Ambasada Republicii Cehe in Republica Moldova anunta concurs de angajare pentru functia de Receptionist-Protocol-Lucrator Administrativ cu contract determinat pentru o perioada de 3luni cu posibilitate de extindere.
Pozitie: Receptionist - protocol - lucrator administrativ
Locul: Chisinau - Centru
Durata : 6 luni cu posibilitate de prelungire
Program: 8 ore pe zi (08.00 - 16.30)
Responsabilitati
- Deservirea receptiei ( telefon / usa )
- Servicii de secretariat ( scrisori, email, stabilirea programului )
- Servicii administrative ( efectuarea ordinelor de plata pentru banca, cautarea ofertelor in cazul necesitatii de achizitii )
- s.a.
Cerinte:
- Cunoasterea limibilor scris si vorbit - RO / ENGL / RU / CZ - este un avantaj
- Studii de licenta - RI / BA / Drept / Economie
- Experienta de lucru in PC / MC Office (word, excel, SMM )
- Profesionalism, Punctualitate, Corectitudine, Comunicativ/a
- Abilitatea de acorda atentie la detalii
- Abilitatea de a lucra in echipa
- Abilitatea de a gestiona eficient timpul
Se ofera.
- Pachet salarial oficial atractiv (salariu se discuta la interviu)
- Conditii de lucru confortabile
Cei interesati de pozitie sunt rugati sa trimita CVul si scrisoarea de intentie la adresa chisinau@embassy.mzv.cz si copie la milan_winter@mzv.cz pina la data de 01 iulie 2022.
Vor fi contactati doar cei ce vor fi invitati la interviu.