Femeie sau bărbat de serviciu pentru Handicap International - Umanitate și Incluziune

ANUNȚ DE POST VACANT

TITLUL POSTULUI:

Femeie de serviciu

ȚARA:

Moldova

SE RAPORTEAZĂ LA:

Manager de logistică

LOCAȚIE:

Chișinău

DATA DE ÎNCEPERE:

cât mai curând posibil

 

HI caută o persoană calificată pentru a ocupa postul menționat mai sus.

FEMEILE ȘI PERSOANELE CU DIZABILITĂȚI SUNT ÎNCURAJATE SĂ APLICE.

 

A se ține cont:

Handicap International are politici instituționale clare privind "Protecția copiilor", "Lupta împotriva fraudei, mitei și corupției", "Dizabilitatea, sexul și vârsta" și "Protecția beneficiarilor împotriva exploatării sexuale, abuzului și hărțuirii". Prin urmare, este obligatoriu ca toți membrii personalului să se angajeze să respecte, să susțină și să promoveze aceste politici și să semneze Codul și conduita HI.

CONTEXTUL PROGRAMULUI

Handicap International "HI" (care funcționează sub numele de Humanity & Inclusion) este o organizație de ajutor internațional independentă și imparțială care lucrează în situații de sărăcie și excluziune, conflicte și dezastre. Lucrând alături de persoanele cu dizabilități și de alte grupuri vulnerabile, acțiunea și mărturia noastră se concentrează pe răspunsul la nevoile esențiale ale acestora, pe îmbunătățirea condițiilor lor de viață și pe promovarea respectării demnității și a drepturilor lor fundamentale.

În prezent, HI deschide o asistență multisectorială de salvare a vieții pentru populațiile strămutate și nedeplasate din Ucraina, cum ar fi : Protecție, adăpost, sănătate, NFI, securitate alimentară și mijloace de subzistență, apă, salubritate, igienă și educație, precum și consolidarea și sprijinirea accesului la sănătate mintală și sprijin psihosocial; furnizarea de articole de bază și de uz casnic, inclusiv alimente, asistență în numerar nerestricționată și articole de primă necesitate.

 

Vă rugăm să rețineți că JD final poate să difere în unele zone de ceea ce este indicat în acest document.

Misiunea generală

Sub supravegherea managerului de logistică și ca parte a unității de suport, rolul principal al femeiei de serviciu va fi de a asigura curățenia și întreținerea diferitelor case de oaspeți din HI.  

  • Curățenie:
  • Sarcini generale:                                                                                                      
  • Menține spațiile casei de oaspeți curate și ordonate                                
  • Raportează lunar dacă stocurile de materiale de curățenie, apă potabilă, alte bunuri sunt reduse și trebuie să fie înlocuite

Sarcini zilnice:

  • Să măture (în fiecare zi) și să spele (de trei ori pe săptămână, cu apă curată și detergent) podeaua casei de oaspeți. Aceasta include camerele, balcoanele, coridoarele și scările;
  • Să păstreze bucătăria curată ( să curețe vasele, să scoată gunoiul ...)
  • Să spele și să asigure igiena în băi

Sarcini săptămânale:

  • Să spele lenjeria de pat și prosoapele din toate camerele
  • Să șteargă praful de pe suprafețele mobilierului și a tehnicii
  • Să spele ferestrele
  • Să solicite obiectele necesare pentru curățenia și igiena spațiilor (apă, produse de curățenie și igienă, hârtie igienică, instrumente ...) la departamentul logistic după validarea managerului de linie
  • Raportează necesitățile de reparații sau renovări pe interior

Sarcini suplimentare:                                                                                                                          

  • Să gătească mâncare în anumite zile
  • Să facă cumpărături (alimente / magazine)

 

Persoana însărcinată cu curățenia trebuie să informeze managerul său ierarhic despre orice comportament neplăcut legat de curățenie și de buna funcționare a spațiilor.              

PROFILUL CĂUTAT          

 

 

Esențial

Preferabil

Calificări:    

E   Certificatul de școală primară de bază va constitui un avantaj

 

Experiență (tipul și volumul de experiență):

E   Minim 1 an de experiență într-o poziție similară

E   Cunoștințe solide de igienă de bază și de gătit

E   Cunoștințe de bază de scriere și vorbire în limba engleză

 

Calități personale:

E   Competențe organizatorice

E   Atenție la detalii

E   Autonomie

E   Creativitate

E   Deschis la diferențe culturale

E   Abilități culinare

 

 

Salariu: 4 800 – 6 200 MDL pe lună

Durata contractului: 4 luni cu posibilitate de reînnoire

Toți candidații interesați ar trebui să trimită CV-urile, scrisorile de intenție, copii ale certificatelor de studii și de experiență, cu anexe cu numele și prenumele; exemplu: Julie NASH - CV (pentru CV-ul dumneavoastră) și Julie NASH cu subiectul postului solicitat, numai prin e-mail, la adresa: m.recruitment@hi.org

 

Data limită de depunere a CV-urilor: 14 iunie 2022