Inițiativa „Moldova pentru Pace” și AO „Laolaltă” angajează Manager Financiar pentru Centrul Comunitar

„Moldova pentru Pace” este o inițiativă civică creată pentru a oferi asistență refugiatelor și refugiaților în urma invaziei ruse în Ucraina.

De la începutul războiului, am contribuit la eforturile de gestionare a fluxului de migrație din țara vecină. Lucrăm pe mai multe direcții: asigurare cu produse (alimentare, de igienă, pentru copii), identificarea de cazare și transport gratuit, protecția drepturilor omului, monitorizarea situației de la punctul de trecere Palanca, gestionarea voluntarilor, oferirea de informație corectă și actualizată etc.

„Laolaltă” este asociația obștească fondată în 2020 din membrii Inițiativei „Împreună Împotriva Covid-19”. Misiunea organizației este să contribuie la dezvoltarea mediului de voluntariat, prin promovarea spiritului civic, empatiei și solidarității în societate, în care fiecare persoană se poate implica și contribui la dezvoltarea comunității sale.

Despre Centru Comunitar

Cu suportul UNHCR lansăm Centrul Comunitar - un spațiu prietenos și sigur pentru femei, care care să ofere oportunități egale de implicare, dezvoltare și integrare.

Despre job

Căutăm persoane care împărtășesc valorile noastre și care vor contribui la dezvoltarea Centrului Comunitar. Fiecare viitor/oare angajat/ă va trebui să semneze Codul de Etică care, în primul rând prevede, tratarea refugiatelor și refugiaților cu demnitate, respect, empatie și grijă. Înțelegând că refugiata/refugiatul e în primul rând un om într-o situație extrem de dificilă și nu reprezentantul unui grup etnic, social, etc.

Sarcini și responsabilități

  • Ține evidența contabilă zilnică, inclusiv documentația și procesarea plăților
  • Întocmirea rapoartelor financiare pentru donatori, organizarea, coordonarea și monitorizarea auditurilor pentru proiecte și parteneri.
  • Revizuirea, completarea (după caz), și coordonarea documentelor justificative pentru fiecare tranzacție.
  • Asigurarea că toate achizițiile, plățile și alte tranzacții sunt în conformitate cu regulile financiare ale organizației, regulile și reglementările pentru achiziții, contabilitate și raportare.

Cerințe

  • Experiență în domeniul managementului financiar minim 3 ani.
  • Experiență în elaborarea propunerilor de buget, gestionarea contractelor donatorilor, pregătirea și revizuirea rapoartelor financiare ale donatorilor, coordonarea auditurilor proiectelor și ale partenerilor.
  • Studii în domeniul financiar.
  • Abilități organizaționale
  • Cunoașterea instrumentelor digitale precum Google Drive, Microsoft Office și programelor contabile.
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză la nivel înalt. Cunoașterea limbii ucrainene va fi un atu.

Ce oferim

  • Regim de lucru hibrid (la birou sau de acasă), cu ore flexibile și autonomie;
  • Salariu motivant;
  • Un mediu prietenos de lucru cu o echipă multidisciplinară;
  • Activități de teambuilding.

Tipul de activitate: Part-time sau Full-time

Perioada de angajare: 3 luni cu posibilitatea de extentindere a termenului

Disponibilitatea postului: Iunie 2022

Dosarul de aplicare trebuie să conțină:

  • CV-ul (de maxim două pagini)
  • Scrisoare de motivare (de maxim o pagină).
  • Numele la două persoane pentru recomandări.

Transmite dosarul de aplicare până pe 08/06/2022, ora 12:00  pe adresa communitycenter151@gmail.com, cu titlul ”Concurs Manager Finanțe”.

Datele personale vor fi procesate doar pentru scopuri de angajare.