Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Human Resources Manager
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
The main task of the Manager HR is to provide the whole NGO team with relevant support in all aspects of administrative management.
Responsibilities:
- Coordinate the HR processes: training, personnel administration, recruiting & hiring;
- Creating together with Administrative Director and implementing the HR master plan, involving the big picture for recruitment: best selection methods, departments headcount, methods and procedures, hiring processes, training, evaluation and retention;
- Develops and implements strategies, according to the company’s vision, mission and core values;
- Implement the communication strategy between HR and employees;
- Establish and maintain employee records in online/digital filling system and paper files;
- Manage the recruitment process, including posting job adverts, and requisitions, processing incoming applications, resume screening, conducting interviews and processing background checks as requested by response leadership;
- Support in payroll preparation by providing relevant data such as timesheets, absences, termination, new appointments, annual leave, and sick leave in collaboration with Finance for timely payment of staff;
- Ensure all new hire paperwork is completed and coordinated with relevant hiring managers and response leadership;
- Ensure direct reports have clear objectives, receive mentorship, and participate in capacity building opportunities.
Requirments :
- Minimum 2 years of HR generalist experience;
- Knowledge of HR functions including pay & benefits, recruitment, onboarding and offboarding, and sraff development;
- Basic knowledge of Moldova labor laws;
- Understanding of humanitarian health response to crisis is an added advantage;
- Fluent in written and spoken English and Romanian;
- Ability to prioritize tasks to meet deadlines;
- Ability to be flexible and manage stress, especially in situations which require a high degree of sensitivity, tact, and diplomacy.
Interested candidates may send CV to HR-Consulting email address: tt70@search4staff.com
For more information, please call: 069638007
- Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
- Keystone Moldova lansează concurs de selectare a unui expert pentru elaborarea unui raport național privind 5 bune practici în domeniul incluziunii comunitare a persoanelor cu dizabilități din Republica Moldova
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









