Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
UPSHIFT Moldova își mărește echipa și este în căutare de un/o asistent/ă pe comunicare!
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
UPSHIFT Moldova, aflat în 2022 la cea de-a patra ediție, este un proiect național organizat în conformitate cu o metodologie dezvoltată de UNICEF și implementată în alte 37 de state din lume. În țară proiectul este implementat de către Asociația pentru dezvoltare tehnologiilor informaționale EDUCAT, sau TEKEDU, cu suportul financiar oferit de către UNICEF Moldova și în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării.
UPSHIFT Moldova este un program de inovare socială care susține implicarea tinerilor în domeniul economic prin intermediul antreprenoriatului social, pe calea formării și consolidării de competențe și abilități, precum și prin punerea la dispoziție a unor instrumente de dezvoltare economică. Pe parcursul programului, UPSHIFT antrenează tinerii participanți în activități de educare și învățare, oferindu-le posibilitatea de a implementa propriul proiect social/ inițiativă antreprenorială prin acordarea de fonduri seed și asigurarea mentoratului.
În acest an, UPSHIFT își propune să contribuie la eforturile de ameliorare a crizei refugiaților din Ucraina, precum și la integrarea socială a celor peste 100 de mii de refugiați care au ales să se stabilească în Republica Moldova. Astfel, pe lângă tradiționalele tematici de proiect precum infrastructură sau digitalizarea, încurajăm viitorii noștri participanți să dezvolte soluții pentru gestionarea situațiilor umanitare.
UPSHIFT are ca scop dezvoltarea abilităților de integrare economică și de inovare socială a minim 100 de tineri din toată țara prin instruire și mentorat și finanțarea a 10 inițiative sociale/ afaceri conceptualizate de către participanții proiectului.
Echipa UPSHIFT este în căutarea unei persoane proactive care se va alătura echipei noastre în calitate de Asistent/ă pe Comunicare. Poziția este potrivită pentru o persoană pasionată de educația tinerilor/tinerelor și comunicare și relații publice.
Perioada de angajare: 16 mai 2022 – 16 noiembrie 2022.
Program de lucru: full-time.
Un candidat potrivit va întruni următoarele caracteristici:
Studii și abilități: Studii superioare de minim nivel licență, în drept, economie, științe sociale, comunicare, jurnalism sau alte domenii conexe.
Limbi vorbite: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română, Rusă și Engleză; cunoașterea unei alte limbi constituie un avantaj.
Experiență de muncă:
- Studii superioare în administrație publică, economie, drept, științele sociale, comunicare, sau alte domenii conexe. Studiile de masterat vor constitui un avantaj;
- Experiență în cel puțin unul dintre următoarele domenii: antreprenoriat, management organizațional, management de proiect, marketing, relații publice, drepturile omului, gestionarea crizelor etc. Experiență anterioară demonstrată de lucru cu tinerii și copii;
- Experiență anterioară în redactarea materialelor de comunicare în Română, Rusă și Engleză;
- Dinamism, flexibilitate, capacitate decizională, orientare către rezultate;
- Abilități de comunicare, responsabilitate și lucru în echipă.
Competențe și abilități:
- Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- Abilități de lucru în medii multiculturale, multietnice și diverse din punct de vedere socio-economic;
- Înțelegerea etapelor ciclului de management de proiect;
- Abilități de redactare a materialelor informaționale, articolelor, postărilor pe rețelele de socializare;
- Abilități de utilizare și gestionare a paginilor pe rețele de socializare precum Facebook, Instagram Youtube, etc.
- Abilități de utilizare a tehnologiile informaționale, experiența de utilizare a programelor de editare foto/video va constituie un avantaj.
Responsabilități:
- Contribuirea, alături de Managerul de proiect, la managementul comunicării externe și interne a proiectului;
- Monitorizarea și evaluarea campaniilor de comunicare în cadrul proiectului;
- Realizarea și gestionarea campaniilor de comunicare și a strategiei de comunicare a proiectului;
- Suport în selecția personalului de proiect;
- Reprezentarea proiectului față de parteneri și instituții media;
- Suport logistic și organizatoric pentru implementarea programelor de instruire pentru tinerii participanți în program;
- Gestionarea paginilor proiectului pe rețele de socializare;
- Asigurarea comunicării dintre echipa de organizare, personalul și participanții proiectului;
- Gestionarea eficientă a resurselor proiectului;
- Redactarea și producerea materialelor de comunicare aferente activităților proiectului și diseminarea acestora.
Persoana selectată va beneficia de training de inducție, instruire și suport în proiect.
TEKEDU este o organizație cu zero nivel de toleranță față de abuzuri sub orice formă, în perioada selecției vom evalua profilul candidaților și lipsa antecedentelor penale.
Aplicare și informații suplimentare:
- Persoanele interesate pot aplica expediind CV-ul și o scrisoare de motivație la adresa de email regina.mogorean@tekedu.org până la 10 mai 2022.
- Candidații/tele pre-selectați/e vor fi invitați/te la un interviu de angajare.
- Informații suplimentare disponibile la la numărul de telefon 060181092, persoana de contact – Regina Mogorean.
Pentru detalii despre UPSHIFT, vă invităm să accesați pagina de Facebook a proiectului https://www.facebook.com/upshiftmd, precum și pagina web a acestuia - https://upshift.md.
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







