Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ADRA Moldova caută Asistent/ă pe Logistică/Șofer
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informații Generale:
Agenţia Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere şi Ajutor (ADRA) este brațul umanitar global al Bisericii Adventiste de Ziua a șaptea – parte a comunității adventiste de 20 de milioane, cu sute de mii de biserici la nivel global și cea mai mare rețea integrată de asistență medicală și educație din lume. ADRA oferă ajutor și asistență pentru dezvoltare persoanelor din peste 118 țări – indiferent de etnie, afiliere politică, sex sau asociație religioasă. Prin parteneriatul cu comunitățile, organizațiile și guvernele locale, ADRA este capabilă să livreze programe relevante din punct de vedere cultural și să construiască capacitatea locală pentru o schimbare durabilă.
Înființată în 1999, ADRA Moldova este o agenție umanitară și de dezvoltare, cu biroul central situat în Chișinău. Agenția este un membru activ în toate clusterele din Moldova și face parte și din echipa de urgență înființată de ministerele locale prin birourile de sprijin din țară. ADRA Moldova are în prezent 26 de angajați, în timp ce își crește capacitatea de personal ca răspuns la criza din Ucraina.
Contract: Local
Perioada de angajare: incepand cu luna mai 2022
Durata: 1 an, cu posibilitate de prelungire
Locație: Chişinău
Rezumatul general al poziției:
Sarcina principală a Asistentului/ei pe Logistică/Șofer este de a sprijini toate activitățile de logistică pentru proiectele ADRA Moldova, lucrând sub supravegherea Specialistului de Achiziții pentru a se asigura că toate standardele si procedurile sunt respectate în toate activitățile de logistică.
Responsabilități:
- Ajutor ȋn gestionarea achizițiilor necesare pentru proiecte, ȋn condiţii de maximă eficienţă ȋn privinţa termenului de livrare şi a raportului preţ/calitate.
- Asigurară controlul stocului prin verificarea si inregistrarea fiecărui articol care este achiziționat si distribuit.
- Verifică lunar conținutul inventarului.
- Transportul personalului și al bunurilor, după necesitate.
- Asigură acuratețea și conformitatea documentației pentru pasageri sau marfă în vehicul.
- Inregistreză călătoriile, kilometrajul zilnic, consumul de benzină, schimbul de ulei, etc.
- Orice alte atribuții relevante cerute de mentor.
Calificări și experiență:
- Studii superioare, preferabil ȋn domeniul tehnic
- Cel puţin 2 ani de experiență anterioară în domeniul logisticii şi 3 ani ca şofer
- Cunoaşterea limbii engleze constitue un avantaj
- Experiență de lucru în ONG constitue un avantaj
- Fară cazier judiciar si fară antecedente rutiere grave (penal sau cu permis suspendat)
- Rezistenţă la stress şi disponibilitate
- Corectitudine, seriozitate, spirit practic.
Procesul de aplicare:
Candidații interesați sunt rugați să depună cererile până pe 26 aprilie 2022, la: hr.adramd@gmail.com
Aplicațiile trebuie să includă următoarele documente:
- Scrisoare de intenție care explică expertiza pentru postul vacant
- Rezumat / CV
- Minim 2 referințe cu datele de contact de la angajarea anterioară/actuală
Aplicațiile vor fi analizate în mod continuu, iar ADRA își rezervă dreptul de a opri procesul de aplicare odată ce a fost identificat un candidat potrivit. Doar candidații selectați vor fi contactați. Nu sunt permise cereri de apeluri telefonice.
La ADRA, ne angajăm să protejăm comunitățile, personalul și alte persoane cu care lucrăm. Vom face tot posibilul pentru a ne asigura că sunt recrutați doar cei care pot promova un mediu de lucru fără abuz sau prejudiciu pentru oricine lucrează sau intră în contact cu ADRA. Acest post va fii supus unor serii de verificări.
- BNM angajează expert/ă consultant/ă al/a Direcţiei reglementare şi licenţiere
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
- Proimagine angajează Reporter(ă)
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








