Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ADRA Moldova caută un Specialist de Achiziții (Procurement)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informații Generale:
Agenţia Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere şi Ajutor (ADRA) este brațul umanitar global al Bisericii Adventiste de Ziua a șaptea – parte a comunității adventiste de 20 de milioane, cu sute de mii de biserici la nivel global și cea mai mare rețea integrată de asistență medicală și educație din lume. ADRA oferă ajutor și asistență pentru dezvoltare persoanelor din peste 118 țări – indiferent de etnie, afiliere politică, sex sau asociație religioasă. Prin parteneriatul cu comunitățile, organizațiile și guvernele locale, ADRA este capabilă să livreze programe relevante din punct de vedere cultural și să construiască capacitatea locală pentru o schimbare durabilă.
Înființată în 1999, ADRA Moldova este o agenție umanitară și de dezvoltare, cu biroul central situat în Chișinău. Agenția este un membru activ în toate clusterele din Moldova și face parte și din echipa de urgență înființată de ministerele locale prin birourile de sprijin din țară. ADRA Moldova are în prezent 26 de angajați, în timp ce își crește capacitatea de personal ca răspuns la criza din Ucraina.
Contract: Local
Starting date: incepand cu luna mai 2022
Duration: 1 an, cu posibilitate de prelungire
Duty Station: Chisinau
Rezumatul general al poziției:
Sarcina principală a Specialistului de Achiziții este de a sprijini toate activitățile de logistică și achiziții pentru proiectele ADRA Moldova, lucrând sub supravegherea Directorului Financiar pentru a se asigura că toate standardele si procedurile sunt respectate în toate activitățile de achiziții și logistică.
Responsibilities:
1. Asigurarea materialelor necesare pentru proiecte, ȋn condiţii de maximă eficienţă ȋn privinţa termenului de livrare şi a raportului preţ/calitate.
2. Analiza, organizarea, implementarea şi controlul achizițiilor pentru proiectele agenţiei.
3. Pregătirea planului lunar pentru procurarea bunurilor necesare proiectelor și în conformitate cu termenii și condițiile agenţiei ADRA și al organizațiilor partenere.
4. Gestionarea bazelor de date privind furnizorii de produse/servicii – identificarea furnizorilor, analiza şi evaluarea acestora, solicitarea şi negocierea ofertelor, semnarea şi derularea contractelor cu furnizorii.
5. Gestionarea activităţii de transport si actualizarea unei liste a tuturor potențialilor transportatori cu informațiile necesare.
6. Analiza serviciilor oferite de furnizori din punct de vedere calitate, preţ şi condiţii financiare.
7. Intocmirea formalităţilor vamale.
Calificări și experiență:
- Studii superioare, preferabil ȋn domeniul tehnic
- Cel puţin 2 ani de experiență demonstrată în planificarea și monitorizarea achiziţiilor
- Excelentă capacitate de organizare, comunicare şi negociere în limba română si rusă; cunoaşterea limbii engleze constitue un avantaj
- Experiență de lucru în ONG constitue un avantaj
- Rezistenţă la stress şi disponibilitate
- Corectitudine, seriozitate, spirit practic.
Procesul de aplicare:
Candidații interesați sunt rugați să depună cererile până pe 26 aprilie 2022, la: hr.adramd@gmail.com
Aplicațiile trebuie să includă următoarele documente:
- Scrisoare de intenție care explică expertiza pentru postul vacant
- Rezumat / CV
- Minim 2 referințe cu datele de contact de la angajarea anterioară/actuală
Aplicațiile vor fi analizate în mod continuu, iar ADRA își rezervă dreptul de a opri procesul de aplicare odată ce a fost identificat un candidat potrivit. Doar candidații selectați vor fi contactați. Nu sunt permise cereri de apeluri telefonice.
La ADRA, ne angajăm să protejăm comunitățile, personalul și alte persoane cu care lucrăm. Vom face tot posibilul pentru a ne asigura că sunt recrutați doar cei care pot promova un mediu de lucru fără abuz sau prejudiciu pentru oricine lucrează sau intră în contact cu ADRA. Acest post va fii supus unor serii de verificări.
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








