Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Agenția de Investiții anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal al SICMMMD
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului
Contribuirea la asigurarea accesului publicului la activitatea Agenției, furnizarea informaţiei de interes public, inclusiv managementul documentelor
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
1. Organizarea administrativă (aprovizionarea cu produse și aparate pentru desfășurarea activității/ședințelor);
2. Înregistrarea corespondenței intrate și ieșire în sistemul de management a documentelor electronice;
3.Acordarea asistenței informaționale privind managementul documentelor. Acordare asistenței Directorului general (deplasări, agenda, etc.);
4. Controlul executării documentelor din cadrul Agenției. Supravegherea respectării termenelor stabiliți pentru examinarea interpelărilor/ adresărilor/petițiilor, etc.;
5. Întocmirea nomenclatorului dosarelor Agenţiei și asigurarea lucrărilor de organizare a arhivei;
6. Coordonarea procesului de informare şi comunicare a Agenției cu publicul larg, reprezentanții societăţii civile şi mass-media în vederea informării operative şi veridice a societăţii.
7. Stabilirea și menținerea relaţiilor de comunicare cu mass-media. Monitorizarea presei şi a opiniei publice pentru cunoaşterea percepției societății în raport cu inițiativele Agenției și luare de atitudine.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiţiile de participare la concurs
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Documente ce urmează a fi prezentate
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică. - Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. - Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative. - Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Modalitatea de depunere a documentelor
- Personal
Salariul pe funcție
De la 6350 Lei
Bibliografia concursului
Mai multe informații referitor la condițiile de participare și bibliografia concrsului vedeți pe: https://cariere.gov.md/ro/job/Specialist%20principal%20al%20Serviciului%20informare,%20comunicare%20cu%20mass-media%20%C5%9Fi%20managementul%20documentelor/15323 - Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
- iData angajează: Coordonator Teren
- AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








