Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs angajare Ministerul Finanțelor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
I. În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, Ministerul Finanțelor anunță concurs repetat pentru ocuparea următoarelor funcții publice vacante și temporar vacante:
- Șef adjunct direcție, Șef Secție prognoză şi analiză macrofinanciară din cadrul Direcţiei politici bugetare și sinteză bugetară - 1 funcție vacantă.
- Consultant al Secției coordonarea politicilor bugetare din cadrul Direcției politici și sinteză bugetară – 1 funcție vacantă;
- Consultant superior al Serviciului analiză și risc din cadrul Direcţiei datorii publice –1 funcție vacantă.
- Consultant principal al Secției datorie externă și recreditare din cadrul Direcției datorii publice - 1 funcție vacantă.
- Consultant principal al Secției datorie externă și recreditare din cadrul Direcției datorii publice - 1 funcție temporar vacantă.
- Consultant al Secției datorie externă și recreditare din cadrul Direcției datorii publice – 1 funcție vacantă;
- Consultant principal al Secției reglementarea sectorului financiar din cadrul Direcției politici financiare – 1 funcție vacantă.
- Consultant superior al Secției cooperare regională din cadrul Direcției asistență externă – 1 funcție vacantă;
- Consultant superior al Serviciului monitorizare și evaluare din cadrul Direcției asistență externă– 1 funcție vacantă;
- Consultant principal al Secției cooperare sectorială din cadrul Direcției asistență externă – 1 funcție vacantă;
- Specialist principal al Trezoreriei Regionale Centru – 1 funcție temporar vacante.
- Specialist principal al Trezoreriei Regionale Chișinău-bugetul de stat – 1 funcție temporar vacante.
II. Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
La o funcţie publică vacantă poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
- cunoaşte limba de stat;
- îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei.
- informații suplimentare (poate fi descărcat aici).
III. Persoanele interesate urmează să depună personal/prin poştă/prin e-mail Dosarul de concurs , care conţine:
- formularul de participare (poate fi descărcat aici);
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii şi a suplimentului la diplomă (candidaţii care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţămînt acreditate în ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act eliberat de către Ministerul Educaţiei, Culturii și Cercetării);
- copia certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă;
- documentele de evidenţă militară - pentru recruţi şi rezervişti;
- cazierul judiciar (cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere, care poate fi descărcat aici);
- acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (poate fi descărcat aici).
IV. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs -
22 aprilie 2022, ora 16:00.
Adresa poştală: mun. Chişinău, str. C.Tănase, nr.7, biroul nr.103 și bir.114;
e-mail: resurse.umane@mf.gov.md.
Pentru informații suplimentare contactați Secția resurse umane :
dna Aliona Moisei, șef adjunct DMI, șef Secție resurse umane,
telefon de contact 022 262 755 ;
dna Aparatu Natalia, consultant principal al Secției resurse umane,
telefon de contact: 022 262 788.
NOTĂ: Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora. În cazul în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică pînă la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









