Termen extins: HelpAge International angajează Ofițer Administrare

HelpAge International angajează Ofițer Administrare

Funcția anunțată: Ofițer Administrare

Locul: or. Chișinău

Solicitant (angajator): HelpAge International, Moldova

Tipul de contract: Contract pe termen de 3 luni cu posibilitate de prelungire

Perioada de lucru estimată: începând cu luna aprilie 2022

Termen limită pentru aplicare: 10 aprilie 2022

Informații generale

HelpAge International lucrează împreună cu parteneri și cu o rețea globală diversă din care fac parte peste 150 de organizații din 85 de țări, acordând suport pentru milioane de persoane în vârstă să trăiască în siguranță, demn, activ și sănătos. Prin parteneriatele și colaborările noastre, ne propunem să asigurăm includerea persoanelor în vârstă în societate și ne străduim să oferim o lume justă și echitabilă pentru toți, indiferent de vârsta lor. În prezent, HelpAge International lucrează pentru depășirea crizei ucrainene și a lansat un program de suport pentru refugiații care sosesc în Moldova, ce include asistență financiară în numerar, distribuții de produse alimentare și non-alimentare, asistența psihologică primară și de protecție a sănătății mintale și alte tipuri de suport.

Ofițerul pe Administrare oferă suportul practic necesar celorlalți membri ai echipei pentru a reuși la îndeplinirea sarcinilor ca răspunsul în caz de urgență. Jobul va implica lucrul cu toate echipele și necesită diferite tipuri de asistență, doar unele dintre ele sunt enumerate mai jos:

  • Acordarea suportului necesar personalului internațional, inclusiv asistență cu vize, cereri de permis de muncă, formulare de cerere de asigurare, asistență de călătorie și altă asistență administrativă necesară pentru acest personal.
  • Acordarea suportului necesar membrilor echipei în organizarea de conferințe, workshop-uri, întâlniri, seminarii etc.;
  • Stabilirea aranjamentelor pentru toți vizitatorii internaționali ai programului și personalul care călătorește în Moldova prin rezervări la hotel etc.;
  • Coordonarea traducerilor necesare pentru comunicații sau alte domenii de lucru.

Calificări și experiență

  • Experiență demonstrabilă într-un poziție similară;
  • Experiență relevantă conform sarcinilor subliniate
  • Cunoașterea pachetul Microsoft – Word, Excel, Email
  • Abilități interpersonale bune și abilitate de a conlucra bine cu alte persoane
  • Abilitatea de a lucra în regim de urgență și de a gestiona propriul stres
  • Bune abilități de limba engleză scrisă și orală (niveluri pre-intermediar până la intermediar)

Aplicare la concurs

Persoanele interesate vor depune în limba engleză dosarul de aplicare care va conține obligatoriu:

  • Scrisoare de intenție în care să descrieți, succint,  experiența în domenii relevante sarcinii;
  • CV-ul;

Notă: La această etapă, vă rugăm să nu expediați scrisori de recomandare sau copii ale diplomelor sau certificatelor.

Dosarul de aplicare poate fi depus până la data de 10 aprilie 2022, la adresa de email: officehelpage@gmail.com cu titlul ”Concurs Ofițer Administrare”, în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, Str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge International.

HelpAge își rezervă dreptul de a refuza candidații care nu aplică setul complet de documente, care aplică după termenul limită indicat sau care nu se încadrează în calificările solicitate pentru această funcție, fără a fi notificați.

Informații suplimentare la nr. de tel: +373 22 225098, 060450560, persoană de contact Renata Rusu.

În conformitate cu politica de Salvgardare:

HelpAge International se angajează să protejeze comunitățile cu care lucrăm, partenerii noștri, personalul și orice alte persoane cu care intrăm în contact. Prin urmare, veți fi, de asemenea, responsabil(ă) pentru: Prevenirea abuzului din partea oamenilor și proiectelor noastre pentru oricine este vizat de munca noastră.