Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Comisia Națională a Pieței Financiare, angajează specialist superior, Direcția reglementare-autorizare din cadrul Departamentului piața de capital
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Comisia Națională a Pieței Financiare, angajează specialist superior, Direcția reglementare-autorizare din cadrul Departamentului piața de capital
Data limită pentru primirea aplicațiilor: 15 aprilie 2022
Tipul contractului individual de muncă: perioada nedeterminată
Obiectivele postului: contribuirea la realizarea scopurilor şi obiectivelor de bază ale Comisiei Naţionale a Pieţei Financiare, prin aplicarea şi respectarea conformă a legislaţiei pe piaţa financiară nebancară, în scopul asigurării stabilităţii, transparenţei, siguranţei şi eficienţei pieţei financiare nebancare, precum şi protejării drepturilor participanţilor, investitorilor şi beneficiarilor de servicii pe piaţa financiară nebancară
Sarcinile principale:
1. Realizarea activităţilor privind elaborarea cadrului normativ pe piaţa de capital, precum şi implementarea adecvată al acestuia;
2. Examinarea chestiunilor ce ţin de activitatea participanţilor profesioniști la piața de capital (acordarea, retragerea, suspendarea sau reperfectarea licenţelor, autorizaţiilor şi altor tipuri de acte permisive eliberate pe piaţa de capital);
3. Examinarea chestiunilor ce ţin de activitatea de înregistrare și procesul de derulare a ofertelor de preluare pe piața de capital;
4. Aplicarea şi respectarea conformă a legislaţiei în domeniul reglementării, autorizării şi supravegherii activităţii participanţilor profesioniști la piața de capital;
5. Asigurarea conformității, transparenţei și siguranţei activității pe piața de capital, precum şi protejarea drepturilor investitorilor şi beneficiarilor de servicii financiare pe piața de capital.
Condițiile specifice pentru ocuparea funcției:
- Studii superioare în domeniul finanțelor/economic/juridic;
- Experiență profesională în domeniul pieței de capital (1 an);
- Experiență profesională în domeniul de creație normativă (va constitui un avantaj);
- Cunoștință de legislație specifică domeniului pieței de capital;
- Cunoștințe - limba română și limba engleză (nivel B2), cunoașterea limbii rusă va prezenta avantaj;
- Cunoștințe de nivel mediu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Bibliografie:
- Legea nr.192/1998 privind Comisia Națională a Pieței Financiare
- Legea nr.171/2012 privind piața de capital
- Legea nr.1134/1997 privind societățile pe acțiuni
- Legea nr.234/2016 cu privire la Depozitarul central unic al valorilor mobiliare
- Regulamentul privind circulația valorilor mobiliare pe piața de capital (Hotărârea CNPF nr.14/5 din 31.03.2016)
- Regulamentul privind serviciile și activitățile de investiții (Hotărârea CNPF nr.49/3 din 26.08.2015)
- Regulile pieței reglementate a Bursei de Valori a Moldovei (Hotărârea CNPF nr.23/3 din 08.05.2015)
- Regulile sistemului multilateral de tranzacționare al Bursei de Valori a Moldovei (Hotărârea CNPF nr.60/8 din 13.11.2015)
- Regulile Depozitarului Central Unic al Valorilor Mobiliare (Hotărârea CS DCU nr.14 din 19.04.2019)
- Instrucţiunea cu privire la raportările persoanelor licenţiate şi autorizate pe piaţa de capital(Hotărârea CNPF nr.38/5 din 03.07.2015)
Modalitatea de aplicare:
Aplicațiile se transmit până la data 15.04.2022 (inclusiv). Formularul de participare și documentele necesare se vor plasa pe pagina web oficială a CNPF la rubrica Resurse Umane/Cariere. Copiile actelor și formularul de participare completat se vor transmite pe adresele electronice: office@cnpf.md și/sau natalia.cvasiuc@cnpf.md sau pachetul de documente se va depune la sediul CNPF, adresa: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.77, mun. Chişinău, Serviciul resurse umane și integritate.
Telefon de contact: 022 859 420
- Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor, Instituția Publică Agenția de Investiții
- AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








