Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
A.O. ”Asociația pentru Drepturile Omului Lex XXI” anunță concurs de selectare a unei experte/expert sau grup de experte/ți pentru livrarea unui curs de instruire în domeniul antreprenoriatului
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

A.O. ”Asociația pentru Drepturile Omului Lex XXI” anunță concurs de selectare a unei experte/expert sau grup de experte/ți pentru livrarea unui curs de instruire în domeniul antreprenoriatului pentru tinerii din categoria NEET din Bălți, Fălești și Sângerei.
A.O. ”Asociația pentru Drepturile Omului Lex XXI” (în continuare ADO Lex XXI) implementează proiectul ”Antreprenoriatul mai aproape de tinerii NEET din Bălți, Fălești și Sângerei: construim acasă!” finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia prin intermediul Fundației Est-Europene.
Scopul proiectului dat este promovarea unei culturi antreprenoriale inovative, transparente și digitalizate în Bălți, Fălești și Sângerei, sporind astfel competivitatea economică, reducerea șomajului și incluziunea socio-economică a tinerilor NEET din regiunea de Nord a țării.
Unul din obiectivele proiectului este dezvoltarea competențelor antreprenoriale practice în rândul tinerilor NEET din Bălți, Fălești și Sângerei prin organizarea a 5 module de instruire în domeniu.
Responsabilități:
- Elaborarea conceptului programului de formare și al agendei de instruire pentru fiecare zi (8 ore pe zi cu prezență fizică), care să răspundă la nevoile specifice de consolidare a capacităților a grupului țintă.
- Elaborarea chestionarelor de evaluare inițială și finală a cunoștințelor participanților;
- Livrarea a 5 (cinci) cursuri de instruire cu durata de 1 zi per curs pentru grupul țintă din fiecare din cele 3 raioane Bălți, Fălești și Sîngerei;
- Elaborarea unui raport narativ de activitate în baza activităților desfășurate;
- Cerințe față de tematicile incluse în suportul de curs și agenda instruirii se vor baza pe nevoile specifice de consolidare a capacităților identificate în procesul consultărilor care vor include, dar nu se vor rezuma la subiectele:
- Crearea unei afaceri: de la idee la înregistrare
- Finanțe și contabilitate - noțiuni de bază
- Gestionarea resurselor umane
- Branding și marketing
- Elaborarea planului de afaceri
Calificări:
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă și/sau master în domeniu de referință;
- Minim 3 ani experiență în calitate de formator/trainer în organizarea atelierelor practice și participative orientate spre dezvoltarea abilităților;
- Abilități demonstrate de comunicare eficientă și relaționare, lucru în echipă, cunoștințe și abilități de utilizare a calculatorului (Excel, Word, Power Point);
- Abilități de comunicare scrisă și verbală în limba română și rusă.
Dosarul de aplicare va include:
- Descriere succintă a conceptul programului de formare, care descrie subiectele ce urmează a fi acoperite și instrumentele, care vor fi utilizate pentru ca procesul să fie participativ și să răspundă necesităților grupului țintă;
- CV-ul (trebuie să indice clar experiența formatorilor în domeniul vizat de instruire);
- Oferta financiară (onorariul net) per zi de muncă.
Condiții adiționale:
- Persoanele intersate au dreptul să depună ofertele pentru un modul sau mai multe.
- Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.
- Doar persoanele selectate vor fi contactate.
- Achitarea serviciilor se vor efectua prin transfer la contul persoanei/companiei selectate;
Pentru a aplica: Trimiteţi pe adresa de e-mail adolex21@gmail.com dosarul de aplicare.
Termenul limită: 15 martie 2022.
Instruirile vor fi realizate în cadrul proiectului ”Antreprenoriatul mai aproape de tinerii NEET din Bălți, Fălești și Sângerei: construim acasă!” finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia prin intermediul Fundației Est-Europene.
Urmăriți pagina de facebook a asociației https://www.facebook.com/adolexadolex pentru a fi la curent cu etapele proiectului.
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” объявляет набор на должность Специалиста по защите прав ребёнка
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








