CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară angajează Specialist Comunicare și Vizibilitate
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
04/03/2022

Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară angajează Specialist Comunicare și Vizibilitate

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Specialist Comunicare și vizibilitate

Solicitare de Expresii de Interes
(SERVICII DE CONSULTANȚĂ –CONSULTANT INDIVIDUAL LOCAL)

Republica Moldova
Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF)
Nr. de Ref. a Proiectului: 
P161238
Denumirea Serviciilor: Specialist Comunicare și vizibilitate

 

         Guvernul Republicii Moldova a semnat acordul de finanțare cu Asociația Internațională pentru Dezvoltare pentru implementarea Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF), având ca scop îmbunătățirea calității sistemului de administrare funciară și evaluarea bunurilor imobile, sporirea transparenței sistemului de impozitare a proprietății.

Proiectul constă din patru componente: (A) Înregistrarea primară a bunurilor imobile; (B) Evaluarea bunurilor imobile; (C) Consolidarea sistemului de administrare funciară; și (D) Consolidarea capacității și managementul de proiect.

O Unitate de implementare a proiectului (UIP) este înființată pentru a sprijini implementarea PÎEF. UIP pentru PÎEF este atribuită Agenției pentru Servicii Publice (ASP), cu scopul de a sprijini ASP și Departamentul Cadastru și Consiliul de Proiect  în implementarea zilnică a activităților PÎEF.

În acest scop, Agenția Servicii Publice, intenționează să selecteze și să contracteze un Specialist Comunicare și vizibilitate, care va asigura implementarea activităților de comunicare și vizibilitate în cadrul PÎEF, din partea UIP în coordonare și cooperare cu departamentele relevante ale agenției de implementare a proiectului, agențiile de sprijin și alte entități interesate ale proiectului – fapt ce va spori la realizarea imaginii PÎEF. Consultantul este membru al UIP.

Specialistul este responsabil pentru desfășurarea tuturor activităților legate de Comunicare și vizibilitate în cadrul PÎEF, inclusiv:

  1. Elaborarea strategiei de comunicare în cadrul PÎEF, inclusiv termenii de referință/specificațiile tehnice necesare pentru selectarea companiei/companiilor de PR responsabile pentru implementarea acțiunilor prevăzute în strategia de comunicare.
  2. Oferirea suportului consultativ în selectarea companiei(lor) PR care va fi responsabil în implementarea activităților de comunicare și coordonare a companiilor selectate.
  3. Monitorizarea și Evaluarea impactului activităților de informare media în cadrul PÎEF. Consultantul va evalua percepția factorilor, distorsiunilor cu referire la mesajele de comunicare în cadrul Proiectului;
  4. Menținerea vizibilității PÎEF la un nivel satisfăcător și elaborează continuu publicații, articole despre activități în desfășurare/finalizate.
  5. Va actualiza și îmbunătăți constant conținutul site-ului Proiectului/ASP (inclusiv pagina Facebook) - cu evenimente și știri „proaspete” pentru a menține transparența și o bună vizibilitate a activităților PÎEF.
  6. Consultantul va fi responsabil pentru supravegherea și furnizarea de control al calității UIP și consiliere cu privire la următoarele:
  • Elaborarea materialelor publicitare și informative pentru a fi difuzate/publicate de/în resursele mass-media și pe site-ul Proiectului/ASP.
  • Actualizarea periodică a informațiilor de pe site-ul Proiectului/ASP.
  • Elaborarea și emiterea de comunicate de presă, inclusiv elaborarea buletinelor informative (formatarea, machetarea), alte materiale de comunicare, inclusiv editarea, producerea și diseminarea acestora.
  1. Consultantul va oferi suport in organizarea și participarea la seminare, conferințe, evenimente ale programelor, după caz;
  2. Informarea potențialilor solicitanți cu privire la activitățile PÎEF, prin informații pe scară largă;
  3. Sprijinirea în organizarea evenimentelor pentru comunități / APL, parteneri, etc.;
  4. Informarea părților relevante interesate cu privire la rezultatele programelor, asigurând astfel transparența acestora;
  5. Contribuirea la elaborarea rapoartelor de activitate în cadrul PÎEF.

Agenția Servicii Publice invită consultanți eligibili de a prezenta interesul în prestarea serviciilor menționate. Consultanții interesați trebuie să prezinte informație care atestă calificarea de a îndeplini sarcinile atribuite și întrunesc următoarele cerințe minime de calificare:

Criterii de calificare

  1. Studii superioare în comunicare, relații publice, relații internaționale sau alte domenii relevante;
  2. Experiență practică de lucru de cel puțin 3 ani în domeniul comunicare (în proiecte finanțate de Instituții Financiare Internaționale – va constitui un avantaj);
  3. Experiență în elaborare / implementare strategii de comunicare (termen lung și scurt) – va constitui un avantaj;
  4. Experiență în colectarea materialelor foto/video și redactarea acestora sub forma de istorii de succes pe suport de hârtie/spot-uri video – va constitui un avantaj;
  5. Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în română și engleză (rusa – un avantaj);
  6. Cunoștințe avansate de Microsoft Office, email, social media și alte programe IT specifice activității

Contractul va fi încheiat pentru perioada de un an, cu o perioada de probă de 3 luni. Contractul poate fi prelungit anual, până în 2024, cu condiția agreării părților.

Procedura de selectare al Consultanților se va petrece în conformitate cu Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru debitorii Proiectelor de Investiții (iulie 2016, revizuit noiembrie 2017).

Termenul limită de prezentare a Expresiilor de Interes și a Cv-urilor este 25 martie 2022, ora  17:00 la următoarea adresă:
e-mail: pief.procurement@asp.gov.md
În atenția: Băgu Ion, Specialist în procurări
Agenția Servicii Publice, Departamentul Cadastru
MD-2005,Chișinău, Republica  Moldova,
str. Alexandr Pușkin 47, of.317
Tel: (+373 22) 881036

Termeni de Referinţă: Specialist Comunicare și vizibilitate



Articol precedent: Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară angajează Specialist pentru Monitorizarea și Evaluarea Proiectului Precedent Articolul următor: Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară angajează Specialist Înregistrarea Terenurilor și Cadastru Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” объявляет набор на должность Специалиста по защите прав ребёнка
  • Proimagine angajează Social Media Manager(ă)
  • Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor, Instituția Publică Agenția de Investiții
  • Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
  • BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md