Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Ambasada Slovaciei la Chișinău caută angajat local
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Ambasada Slovaciei la Chișinău este în căutare de Specialist pe probleme economice/comerciale; traducător; ofițer de protocol/vamal
Poziția: Specialist pe probleme economice/comerciale; traducător; ofițer de protocol/vamal
Tipul poziției: Full-time, contract de muncă pentru perioadă determinată de 1 an, 3 luni perioada de probă, începând cu data de 15 martie 2022 sau 1 aprilie 2022
Documente necesare: CV cu fotografie, date de contact (e-mail, telefon, adresă de domiciliu), copie a diplomei universitare, scrisoare de motivație și posibil scrisoare de recomandare de la locul de muncă anterior sau actual
CV-ul și scrisoarea de motivație trebuie să fie transmise în limba engleză la următoarea adresă de e-mail: emb.kisinov@mzv.sk
Data-limită pentru aplicare: 7 martie 2022, 12:00, ora locală în Chișinău
Nivelul cerințelor de competențe profesionale
- Cel puțin diplomă de licență în domeniul relațiilor internaționale (economie comerț sau management) sau diplomă de master în domeniul umanitar;
- Experiența anterioară de lucru în domeniul relațiilor internaționale/misiune diplomatică este un bonus.
Cerințe specifice
Permis de conducere categoria B, minim 10 ani experiență; certificat de cazier judiciar curat.
Obligatoriu:
- Stăpânirea excelentă a limbii române;
- Cunoștințe la nivel profesional, atât oral, cât și scris, a limbii engleze;
- O bună cunoaștere a limbii ruse este un bonus;
- Abilități solide de cercetare, analitică și prezentare, cu menținerea în același timp a imparțialității;
- Capacitatea de a întocmi documente și de a informa cu privire la diverse situații în mod clar și concis;
- Abilitatea de a lucra independent;
- Capacitatea de a face față sarcinilor multiple și disponibilitatea de a lucra ore suplimentare și într-un mediu care necesită flexibilitate;
- Abilitatea de a opera aplicații Windows, inclusiv procesare de text, baze de date și e-mail;
- O persoană echilibrată, bine-organizată și manierată, capabilă să lucreze într-o echipă internațională mică;
- Confidențialitate, încredere și loialitate.
Dezirabil:
- Cunoașterea evoluțiilor politice și economice actuale din Republica Moldova;
- Experiență anterioară în domeniile economic/comercial și/sau relații publice;
- Cunoaștințe de bază a regulilor de protocol/etichetă.
Sarcini și responsabilități
- Monitorizarea situației generale, economice și relațiile comerciale externe din Republica Moldova și raportarea în timp util în mod concis și imparțial;
- Furnizarea de analize de înaltă calitate privind situația economică, politică și alte evoluții importante din Republica Moldova;
- Monitorizarea evenimentelor-cheie și aparițiilor mediatice și furnizarea rapoartelor zilnice și săptămânale;
- Furnizarea de traduceri de înaltă calitate din română și rusă în limba engleză și vice-versa;
- Reprezentarea într-o manieră deferențială și profesională a Ambasadei la reuniuni și evenimente acolo unde este necesar, conform instrucțiunilor Șefului Misiunii;
- Menținerea și dezvoltarea contactelor între părțile interesate, ONG-uri, mass-media, societatea culturală și academicieni;
- Urmărirea oportunităților comerciale și anunțurilor privind achizițiile publice/tendere;
- Organizarea protocolară a evenimentelor, întâlnirilor sau vizitelor pentru personalul Ambasadei și delegații oficiale din Slovacia în Moldova;
- Contribuiția la raportarea Ambasadei, acoperind domeniul de responsabilitate al acesteia;
- Asistarea pe probleme consulare/vamale, activități de protocol și probleme legate;
- Efectuarea altor sarcini în scopul îndeplinirii activității Ambasadei, conform instrucțiunilor Șefului Misiunii.
Ambasada va contacta doar candidații selectați pentru interviul final. În cazul unor posibile întrebări cu privire la recepționarea cererii, puteți contacta Ambasada la numărul de telefon +373 22 200 252
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








