CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Ministerul Muncii și Protecţiei Sociale anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei publice vacante din cadrul Aparatului central al ministerului, consultant principal, (fpe), Direcția politici de asigurări sociale
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
06/02/2022

Ministerul Muncii și Protecţiei Sociale anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei publice vacante din cadrul Aparatului central al ministerului, consultant principal, (fpe), Direcția politici de asigurări sociale

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
• formularul de participare (Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, Anexa nr. 1);
• copia buletinului de identitate;
• copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
• documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
• cazierul judiciar;
• documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
Notă: Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
- Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora. Candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii, care au depus dosarul prin poştă sau e-mail vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare, în caz contrar dosarul de concurs se respinge).

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:
• Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs este de până la 21 februarie 2022, inclusiv. Dosarele se vor depune personal sau prin e-mail, la Ministerul Muncii și Protecției Sociale, (str. V. Alecsandri 2, et. 1, bir.127, telefon de contact: 022-26-21-72, 022-26-21-43 e-mail: daniela.martin@social.gov.md; stela.vieru-botezat@social.gov.md.

Cerinţe generale faţă de candidaţi:
1. Deține cetăţenia Republicii Moldova;
2. Cunoaşterea limbii de stat;
3. Are capacitate deplină de exerciţiu;
4. Nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
5. Studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
6. În ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
7. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
8. Este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
9. Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
10. Nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Abilități: de organizare, elaborare a documentelor, analiză şi sinteză, comunicare eficientă, inițiativă, previziune, lucru în echipă, planificare şi implementare a activităţilor şi deciziilor în domeniu (organizarea, coordonarea, monitorizarea, evaluarea şi control).
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, tendinţă de perfecţionare profesională continuă, receptivitate la noi idei, rezistență la stres și efort.
Posedarea cunoştinţelor de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.

Scopul general al funcției: coordonarea sistemelor de securitate socială a Republicii Moldova cu alte state prin elaborarea și negocierea proiectelor de acorduri bilaterale în domeniul securității sociale.

Sarcinile de bază:
1. Elaborarea propunerilor și participarea la negocierea proiectelor de acorduri bilaterale și tratate multilaterale în domeniul securității sociale cu statele de destinație a lucrătorilor migranți;
2. Elaborarea propunerilor la proiectele de acorduri bilaterale, tratate multilaterale și cadul normativ aferent inițierii negocierilor, semnării și ratificării tratatelor;
3. Elaborarea propunerilor pentru planurile, programele și strategiile naționale și internaționale și prezentarea raporturilor de implementare a lor în vederea coordonării sistemelor de securitate socială;
4. Acordarea asistenței metodologice CNAS în aplicarea prevederilor acordurilor bilaterale în domeniul securității sociale încheiate de Republica Moldova;
5. Elaborarea rapoartelor privind implementarea acordurilor bilaterale în domeniul securității sociale.

Cerințele specifice:
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente preferabil în domeniul relații internaționale și drept (drept internațional)

Experienţă profesională: 2 ani în domeniul asigurărilor sociale, juridic, preferabil experiență în serviciul public.

Bibliografie:
Legea cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public nr. 158/2008;
Legea privind Codul de conduită a funcționarului public nr. 25/2008;
Legea privind tratatele internaţionale ale Republicii Moldova nr.595/1999,
Legea nr.489/1999 privind sistemul public de asigurări sociale;
Legea nr. 156/1998 privind sistemul public de pensii;
Hotărîrea Guvernului cu privire la organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii și Protecţiei Sociale nr.149/2021;
Hotărîrii Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind mecanismul de încheiere, aplicare și încetare a tratatelor internaționale nr. 442/2015



Articol precedent: Ministerul Muncii și Protecţiei Sociale anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei publice vacante din cadrul Aparatului central al ministerului, consultant principal, (fpe), Direcția financiar-administrativă Precedent Articolul următor: Ministerul Muncii și Protecţiei Sociale anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei publice vacante din cadrul Aparatului central al ministerului, auditor intern principal, (fpe), Serviciul audit intern Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
  • Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
  • UNDP Qu25/03042: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour
  • BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
  • Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md