ANUNT ANULAT: AO EDUCAT (TEKEDU) își mărește echipa și este în căutare de un/o asistent/ă de proiect!
UPSHIFT Moldova, aflat în 2022 la cea de-a patra ediție, este un proiect național organizat în conformitate cu o metodologie dezvoltată de UNICEF și implementată în alte 21 de state din lume. În țară proiectul este implementat de către Asociația pentru dezvoltare tehnologiilor informaționale EDUCAT, sau TEKEDU, în parteneriat și cu suportul financiar oferit de către UNICEF Moldova.
UPSHIFT Moldova este un program de inovare socială care susține implicarea tinerilor în domeniul economic prin intermediul antreprenoriatului social, pe calea formării și consolidării de competențe și abilități, precum și prin punerea la dispoziție a unor instrumente de dezvoltare economică. Pe parcursul programului, UPSHIFT antrenează tinerii participanți în activități de educare și învățare, oferindu-le posibilitatea de a implementa propriul proiect social/ inițiativă antreprenorială prin acordarea de fonduri seed și asigurarea mentoratului.
În 2022, în contextului Memorandumului de Cooperare semnat între TEKEDU, UNICEF Moldova și ODIMM, programul UPSHIFT are ca scop dezvoltarea abilităților de integrare economică și de inovare socială a minim 100 de tineri din toată țara prin instruire și mentorat și finanțarea a 10 inițiative sociale/ afaceri conceptualizate de către participanții proiectului.
Programul este finanțat de către UNICEF Moldova și implementat de TEKEDU în parteneriat cu ODIMM.
Echipa UPSHIFT este în căutarea unei persoane proactive care se va alătura echipei noastre în calitate de Asistent/ă de Proiect. Poziția este potrivită pentru o persoană pasionată de educația tinerilor/tinerelor și de domenii precum antreprenoriatul și inovarea socială.
Perioada de angajare: 1 februarie 2022 – 31 decembrie 2022.
Program de lucru: full-time.
Un candidat potrivit va întruni următoarele caracteristici:
Studii și abilități: Studii superioare de minim nivel licență, în drept, economie, științe sociale, sau alte domenii conexe.
Limbi vorbite: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română și Engleză; cunoașterea unei alte limbi constituie un avantaj.
Experiență de muncă:
- Experiență de minim un an în implementarea de proiecte și programe și/sau colaborare cu Grupuri de Acțiune Locală sau ONG-uri;
- Experiență demonstrată în organizarea de evenimente;
- Experiență demonstrată de lucru în echipă.
Competențe și abilități:
- Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- Abilități de lucru în medii multiculturale, multietnice și diverse din punct de vedere socio-economic;
- Înțelegerea etapelor ciclului de management de proiect;
- Interes pentru probleme sociale și domenii precum egalitatea de gen, combaterea violenței și educația non-formală;
- Abilități de utilizare a tehnologiile informaționale, experiența de utilizare a programelor de editare foto/video va constituie un avantaj.
Responsabilități:
- Contribuirea, alături de Managerul de proiect, la managementul eficient și oportun al proiectului;
- Monitorizarea și evaluarea activităților programului la nivel local și național;
- Realizarea și colectarea rapoartelor periodice de activitate;
- Suport în selecția personalului de proiect;
- Reprezentarea proiectului față de parteneri și instituții media;
- Suport logistic și organizatoric pentru implementarea programelor de instruire pentru tinerii participanți în program;
- Asigurarea promovării fizice și online a proiectului, precum și a altor activități de comunicare;
- Asigurarea comunicării dintre echipa de organizare, personalul și participanții proiectului;
- Gestionarea eficientă a resurselor proiectului.
Persoana selectată va beneficia de training de inducție, instruire și suport.
TEKEDU este o organizație cu zero nivel de toleranță față de abuzuri sub orice formă, în perioada selecției vom evalua profilul candidaților și lipsa antecedentelor penale.
Aplicare și informații suplimentare:
- Persoanele interesate pot aplica expediind CV-ul și o scrisoare de motivație la adresa de email regina.mogorean@tekedu.org până la 23 ianuarie 2022.
- Candidații/tele pre-selectați/e vor fi invitați/te la un interviu de angajare.
- Informații suplimentare disponibile la la numărul de telefon 060181092, persoana de contact – Regina Mogorean.
Pentru detalii despre UPSHIFT, vă invităm să accesați pagina de Facebook a proiectului https://www.facebook.com/upshiftmd, precum și pagina web a acestuia - https://upshift.md.
Alte anunturi de angajare
- WeWorld Moldova este în căutarea unui psiholog în orasul Soroca
- Dreamups angajează: Videograf/Companie de producție video
- WeWorld Moldova приглашает на работу социального работника (Ж) в городе Отачь
- CNPAC este în căutare de Asistent social
- Livelihoods Officer Moldova Chisinau
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează doi/ două Asistenți sociali/ asistente sociale la Centrul de plasament temporar pentru persoane strămutate de pe teritoriul altor state din cadrul Blocului de studii nr. 6 al Univ
- International Consultant on capacity building for diaspora engagement
- Coordonator pentru educație în zona de nord (Florești, Șoldănești, Rezina, Telenești)
- GIZ - Advisor for Networking, Exchange and Training Organisation
- Head of Secretariat (HOS). Prosecutor Vetting Secretariat