CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Inspecția Socială anunță concurs pentru suplinirea funcțiilor publice vacante
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
21/12/2021

Inspecția Socială anunță concurs pentru suplinirea funcțiilor publice vacante

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Inspecția Socială; (Chișinău, Șoseaua Hâncești, 53, Bloc ”B”, etajul 6) anunță concurs pentru suplinirea funcțiilor publice vacante de:

  1. Inspector- 1funcție
  2. Inspector principal, perioadă determinată – 1 funcție

Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:

  • CV-ul
  • formularul de participare (Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009, anexa)
  • buletinul de identitate (originalul și copia)
  • diplomele de studii superioare (originalul, copia)
  • certificatele de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională (original și copia)
  • cazierul judiciar
  • certificatul medical.

Notă: Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

- Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicității acestora. Candidații depun documentele personal, prin poșta sau e-mail (cu condiția că candidații, care au depus dosarul prin poștă sau e-mail vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare, în caz contrar dosarul de concurs se respinge).   

Cerinţe generale faţă de candidaţi:

1. Cetăţean al Republicii Moldova,

2. Cunoaşterea limbii române,

3. Nu a împlinit vârsta de 63 ani,

4. Studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă,

5. Fără antecedente penale,

6. Apt de muncă, din punct de vedere medical,

7. Nu este  privat de dreptul de a ocupa funcții publice,

8. Nu are interdicția de  a ocupa o funcție publică, ce derivă dint-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

Competențe: De elaborare, de analiză și sinteză a informațiilor, abilități de lucru în echipă, spirit organizatoric, aplanare de conflicte, comunicare eficientă, soluționare de probleme.

Atitudini/Comportamente: Respect faţă de oameni, punctualitate, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:

  • Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs este de până la 14 ianuarie 2022, inclusiv. Dosarele se vor depune personal sau prin e-mail, la Inspecția Socială, (șos. Hâncești, 53 B, et. 6, bir.617, telefon de contact: 022-999-239),

e-mail: tamara.botnaru@iss.gov.md

 

  1. Direcția inspecția prestațiilor sociale:      Inspector principal, pentru perioada determinată – 1 funcție

Scopul funcțiilor publice vacante conform fișei postului:

Inspectarea  modului de aplicare  corectă și unitară a legilor și altor acte  normative, care reglementează  acordarea ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece a anului.

Sarcini de bază:

  • Inspectarea modului de aplicare corectă și unitară a legilor și altor acte normative, care reglementează acordarea prestațiilor sociale solicitanților/beneficiarilor de ajutor social și/sau ajutor pentru perioada rece a anului, prin aplicarea procedurilor și tehnicilor de inspecție;
  • Întocmirea și prezentarea șefului de direcție a rapoartelor scrise, în care se consemnează constatările misiunii de inspecție efectuate, recomandările de îmbunătățire a activității, precum și propunerile de aplicare a măsurilor legale;
  • Soluționarea problemelor de complexitate înaltă și sesizarea organelor competente în cazul constatării încălcării altor dispoziții legale decât cele aplicabile în domeniul său de activitate, la indicația șefului de Inspecție sau șefului de direcție;
  • Examinarea petițiilor/adresărilor/sesizărilor/demersurilor și interpelărilor parvenite în adresa Inspecției Sociale, conform prevederilor legislației.

Cerințe speciale:

Studii:

Superioare de licență în asistență social, economie, drept,

Cunoaşterea unei limbi de circulație internațională (nivel B1, B2),

Posedarea calculatorului (Word, Excel, Power Point, Internet).

  1. Direcția inspecția serviciilor sociale:

 

   Inspector – 1 funcție,

                                        

Scopul funcției publice vacante conform fișei postului:

      Inspectarea  modului de aplicare  corectă și unitară a legilor și altor acte  normative, care reglementează  acordarea  serviciilor  sociale.

Sarcini de bază:

  • Îndeplinește sarcini de inspectare asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la serviciile sociale, acordate de către prestatorii de servicii sociale, indiferent de tipul de proprietate și de forma juridică de organizare;
  • Întocmește și prezintă șefului de direcție rapoarte scrise, în care se consemnează constatările misiunii de control efectuate, precum și propunerile de aplicare a măsurilor legale;
  • Consiliază prestatorii de servicii sociale supuși controlului în ceea ce privește îmbunătățirea activității acestora;
  • Realizează sarcini de complexitate medie privind inspectarea modului de aplicare corectă și unitară a legilor și a altor acte normative, care reglementează servicii sociale;
  • Efectuează audiența cetățenilor, examinează petițiile, adresările/sesizările/demersurile/ interpelările ce țin de competența Direcției, parvenite în adresa Inspecției Sociale, pregătește răspunsurile la ele în termenii stabiliți de legislație.

Cerințe specifice pentru participare la concurs:

  • studii superioare de licență în domeniul asistență socială, economie , juridică, sau alte domenii relevante;
  • experiența profesională este un avantaj;
  • cunoașterea legislației în domeniul asistenței

Bibliografia concursului:

  • Constituția Republicii Moldova;
  • Hotărârea Guvernului nr.802 din 28.10.2011 cu privire la instituirea Inspecției Sociale;
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal nr. 133/2011;
  • Legea nr.547 din 25.12.2003 asistenței sociale;
  • Legea nr.133 din 13.06.2008 cu privire la ajutorul social;
  • Hotărârea Guvernului nr.1167 din 16.10.2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire și plată a ajutorului social;
  • Legea nr. 123 din 18.06.2010 cu privire la serviciile sociale;
  • Hotărârea Guvernului nr. 760 din 09.2014 pentru aprobarea Regulamentului-cadru cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului de asistenţă parentală profesionistă şi a standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea Guvernului nr. 1034 din 31.12.2014 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru al Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 314 din 23.05.2012 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi funcţionarea Serviciului social „Asistenţă personală” şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea Guvernului nr. 722 din 22.09.2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și funcționarea Serviciului social „Echipa mobilă” și a standardelor minime de calitate;

 



Articol precedent: Asociația Obșteasca HOMECARE anunță concurs privind selectarea unei companii pentru dezvoltarea Sistemului Informațional Ticketing CNAM Precedent Articolul următor: IP “Oficiul Național al Viei și Vinului” este în căutare de persoane pentru ocuparea funcției vacante de Șofer Categoria B: Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
  • A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
  • OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
  • BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md