Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
AO „Centrul Media pentru Tineri” angajează coordonator/oare de proiecte
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO „Centrul Media pentru Tineri” angajează coordonator/oare de proiecte.
Sarcini de bază:
- Coordonează activități şi proiecte sociale: educaţie media, incluziune, participarea tinerilor, inițiative civice locale
- Asigură coordonarea și implementarea activităților și evenimentelor prevăzute conform planului de lucru elaborat
- Participă la organizarea și derularea activităților din proiect
- Elaborează, redactează şi menține evidența documentelor
- Dezvoltă şi menține colaborarea cu partenerii și beneficiarii implicați în activitățile Centrului Media pentru Tineri
- Organizează şi participă la evenimente şi deplasări în teritoriu
- Monitorizează şi evaluează procesul de implementare a activităților
- Elaborează rapoarte de activitate, note informative, scrisori, demersuri etc
- Acordă asistență tehnică echipei în realizarea activităților din proiect
- Organizează şi participă la şedinţe, întruniri, evenimente publice etc
Pregătire și experiențe:
- Studii superioare finalizate sau în curs. Studii în domeniile: științe sociale, pedagogie, psihologie, sociologie, comunicare, jurnalism, politologie.
- Experienţă de lucru în domeniile: educație copii și tineri; media și comunicare.
- Un avantaj va constitui experiența acumulată în cadrul unui ONG.
Cunoștințe:
- În domeniul media și comunicare
- Elaborare și redactare texte, documente, materiale informative
- Programele Word, Excel
- Cunoașterea limbilor: româna – excelent; rusa – bine; engleza – bine reprezintă un avantaj
- Cunoştinţele în producție foto, video și social media va constitui un avantaj
Abilități:
- Gândire critică şi atenție la detalii
- Analiză şi luarea deciziilor
- Comunicare eficientă oral, în scris, la telefon
- Organizarea eficientă a timpului şi a sarcinilor
- Realizarea mai multor sarcini în același timp
- Lucru în echipă, colaborare şi orientare spre rezultate
- Creativitate şi genere de idei
- Putere de convingere
- Lucru cu echipamentul tehnic de oficiu: PC, copiator, scanner, camera foto etc
Aptitudini:
- Corectitudine, responsabilitate, seriozitate, flexibilitate, atitudine pozitivă și constructivă.
- Sociabilitate, receptivitate, onestitate, perseverență și tendință spre dezvoltare.
Criterii de evaluare:
- CV-ul şi scrisoarea de motivare
- Experienţa anterioară
- Cunoştinţe
- Abilităţi
Doar persoanele selectate în urma CV-urilor şi scrisorii de motivare vor fi invitate la interviu.
Data-limită: 30 decembrie, ora 23:59.
Persoana de contact: Veronica Boboc
Tel.: 079955433
Așteptăm dosarul la adresa: youth.media.moldova@gmail.com
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








