Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist în comunicare, AO CNFACEM / Telefonul Copilului 116111 / UNICEF
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
A.O. „Centrul Național de Formare, Asistență, Consiliere și Educație din Moldova” (CNFACEM) angajează:
SPECIALIST ÎN COMUNICARE în cadrul Proiectului „Child Helpline - safe channel for reporting and assisting children victims of violence” implementat cu suportul și în coordonare cu UNICEF Moldova.
Telefonul Copilului 116111 (telefonulcopilului.md) este un serviciu de asistență telefonică gratuită pentru copii, disponibil 24/24h, care are drept scop protejarea copiilor împotriva oricărei forme de încălcare a drepturilor lor, împotriva oricărei forme de abuz. Beneficiarii serviciului pot fi: copiii, în scop de consiliere, informare; părinții sau îngrijitorii copiilor, în scop de consiliere, informare și consultanță; persoane care doresc să comunice cazuri privind necesitatea asistenței unui copil. Serviciile oferite de Telefonul Copilului 116111: consiliere psihologică; informare în domeniul drepturilor copilului; consultanță în domeniul protecției copilului; îndrumare și transmiterea informației către instituțiile abilitate să ofere asistența necesară.
Perioada: ianuarie – decembrie 2022
Poziție: consultanță
Disponibilitatea postului: imediată
Data limită pentru aplicare: 31.12.2021
SCOPUL FUNCȚIEI:
Sporirea vizibilității naționale și promovării serviciului Telefonul Copilului prin desfășurarea unei campanii de comunicare, care va aborda drept tematică violența împotriva copiilor, violența în bază de gen și normele negative din societate.
SARCINI DE BAZĂ:
1. Coordonarea și implementarea activităților de comunicare și vizibilitate din cadrul proiectului.
2. Dezvoltarea și implimentarea unei campanii de comunicare specifice misiunii serviciului, pentru a aborda violența împotriva copiilor, violența în bază de gen, normele negative din societate și pentru a promova Telefonul Copilului 116111.
3. Crearea de conținuri: articole, materiale photo și video pentru promovarea activității serviciului în mediul online.
4. Coordonarea proiectării și producerii materialelor de vizibilitate: afișe, autocolante, pliante.
5. Dezvoltarea și administrarea paginilor Telefonul Copilului pe rețele de socializare.
6. Elaborarea rapoartelor periodice și final de implimentare a sarcinilor.
STUDII ȘI ABILITĂȚI:
Absolvent/ă de studii superioare în domeniul comunicării sau alte domenii relevante.
Experiența de muncă va constitui un avantaj.
Limbi vorbite: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în limba română și limba rusă.
PROCEDURA DE APLICARE:
Pentru a participa la concurs, persoanele interesate urmează să expedieze următoarele documente:
- CV personal,
- scrisoarea de motivare.
Data limită pentru depunerea dosarului - 31 decembrie 2021.
CV-ul și scrisoarea de motivare în limba română, vor fi depuse la adresele electronice: cnfacem@gmail.com, gabriela.ursu000@gmail.com cu indicare la Subiect „Angajare – Consultant comunicare”.
Pentru informații suplimentare vă rugăm să sunați la: 068220091, persoana de contact – Tudureanu Gabriela.
Doar candidații preselectați vor fi invitați la interviu. Mult succes!
- CRS is hiring MEAL Project Officer
- Șef(ă) al Serviciului marketing și comunicare
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








