Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Ministerul Muncii și Protecţiei Sociale anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei de consultant principal, Direcția financiar-administrativă
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul general al funcției: Asigurarea evidenței patrimoniului de stat din ramură și gestionarea bunurilor materiale pentru necesitățile aparatului central al Ministerului. Asigurarea procesului de dare în locațiune a activelor neutilizate și casarea bunurilor utilizate, raportate la mijloace fixe a autorităților/ instituțiilor publice din subordinea Ministerului.
Sarcinile de bază:
- 1) Ținerea evidenţei patrimoniului de stat din ramură, colectarea, generalizarea și prezentarea dărilor de seamă privind patrimoniul public autorității abilitate, altor rapoarte financiare;
- 2) Recepționarea, depozitarea, evidența și eliberarea bunurilor materiale pentru necesitățile aparatului central al Ministerului;
- 3) Recepționarea și examinarea actelor prezentate de autoritățile/ instituțiile publice din subordine privind darea în locațiune a activelor neutilizate;
- 4) Recepționarea și examinarea actelor prezentate de autoritățile/ instituțiile publice din subordine privind casarea bunurilor utilizate, raportate la mijloacele fixe;
- 5) Participarea la procesul de achiziţii publice de bunuri, lucrări şi servicii pentru necesitățile aparatului central al Ministerului;
- 6) Examinarea, elaborarea și avizarea proiectelor de acte normative și propunerilor de modificare a cadrului normativ în domeniul de competență;
- 7) Acordarea suportului metodologic autorităților/ instituțiilor publice din subordine în vederea aplicării corecte a legislației în domeniul de competență și participarea la dezvoltarea sistemului de control intern managerial al subdiviziunii.
Cerințele specifice:
- - studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul contabilitate, economie, finanțe;
- - cunoașterea programului de evidență contabilă 1C;
- - cursuri de dezvoltare profesională în evidenţa contabilă.
Experienţă profesională: 2 ani de experienţă profesională în domeniu.
Bibliografie:
Legea contabilității nr.113/2007;
Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr. 181/2014;
Hotărârea Guvernului nr.149/2021 cu privire la organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii și Protecţiei Sociale;
Ordinul ministrului finanțelor nr.60/2012 cu privire la aprobarea Regulamentului privind inventarierea;
Ordinul ministrului finanțelor nr.208/2015 privind Clasificația bugetară;
Ordinul ministrului finanțelor nr.215/2015 cu privire la aprobarea Normelor metodologice privind executarea de casă a bugetelor componente ale bugetului public național și a mijloacelor extrabugetare prin Contul Unic Trezorerial al Ministerului Finanțelor;
Ordinul ministrului finanțelor nr.216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar.
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord
- Project Analyst (NPSA-8), Promoting Agricultural Development and Quality Employment - UNDP Moldova
- National Consultant for development of institutional assessment and capacity building report for operationalization of the digital National Farmers Registry (UNDP)
- Request for Expressions of Interest for contracting a Procurement Specialist within NORLD EQIP Project
- Termen extins privind selectarea serviciilor de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






