Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs pentru selectarea unui expert/grup de experți/companie care va elabora un Model de incluziune socio-economică a femeilor supraviețuitoare ale violenței în familie
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CONTEXT
Asociația Obștească pentru Copii și Tineret „FĂCLIA” implementează, în perioada noiembrie 2020 – septembrie 2022, proiectul „Abilitarea femeilor pentru Muncă Decentă și Viață Decentă”, realizat în baza Acordului de Colaborare cu UN Women (Entitatea Națiunilor Unite pentru Egalitate de Gen și Abilitarea Femeilor), în cadrul Proiectului EVA „Promovarea egalității de gen în raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de UN Women în parteneriat cu UNICEF Moldova.
Asociația „FĂCLIA” va abilita economic 80 de femei supraviețuitoare ale violenței, prin dezvoltarea unui Model de incluziune socio-economică. Astfel, inițiativa va conecta femeile care au suferit în urma violenței în familie și părțile responsabile de angajare, autoangajare și antreprenoriat.
OBIECTIVUL CONCURSULUI
Obiectivul general al concursului constă în selectarea unui Expert/Experte/Grup de experți/ experte/ Companie care va elabora Modelul de incluziune socio-economică a femeilor supraviețuitoare ale violenței în familie.
SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI
Facilitarea elaborării Modelului consolidat pentru incluziunea socio-economică a femeilor supraviețuitoare ale violenței în familie - prin realizarea ședințelor de co-creare cu actorii cheie din cele 12 localități din Cahul și Ungheni implicați în proiect:
- Facilitarea elaborării etapelor de intervenție și a metodologiei de lucru;
- Facilitarea elaborării instrumentarului de lucru pe fiecare etapă de intervenție;
- Facilitarea dezvoltării parteneriatului local pentru pentru incluziunea socio-economică a femeilor supraviețuitoare ale violenței în familie;
- Integrarea în model a instrumentelor, abordărilor, și procedeelor de lucru și comunicare, inputurilor colectate de la actorii cheie implicați, rețeaua furnizorilor de servicii și beneficiari;
- Includerea constatărilor și recomandărilor colectate pe parcursul pilotării în varianta îmbunătățită/finală;
LIVRABILE
1 Model consolidat de incluziune socio-economică a femeilor supraviețuitoare ale violenței în familie, co-creat și pilotat în 12 comunități țintă din regiunile Ungheni și Cahul.
PERIOADA DE LIVRARE A SERVICIILOR
Serviciile expertului vor fi livrate în perioada decembrie 2021 – iunie 2022 2022 și nu vor depăși volumul de 35 zile.
CERINȚE SPECIFICE FAȚĂ DE APLICANȚI
- Studii postuniversitare în domeniul științelor socio-umaniste sau conexe;
- Experienţă de cel puțin 3 ani în planificarea, facilitarea sesiunilor de lucru; analiza datelor, monitorizare, elaborarea rapoartelor și recomandărilor;
- Experienţă anterioară de lucru în domeniul dezvoltării de cel puțin 2 programe pentru grupuri vulnerabile (cu indicare exemplelor de programe dezvoltate în scrisoare de motivație);
- Experiența pozitivă de dialog cu diverși actori guvernamentali și neguvernamentali;
MOD DE PREZENTARE A OFERTEI
- Oferta tehnică:
- CV-ul expertului, cu accent pe experiențe relevante.
- Scrisoare de motivare și scurtă metodologie de realizare a sarcinii;
- Oferta financiară: onorariu în MDL per zi de lucru, conform Anexei nr. 1 - https://docs.google.com/document/d/1yebZXlrIxlpozlS1tc-am6fqwsKeyIuE/edit?usp=sharing&ouid=117818786462694375051&rtpof=true&sd=true.
Oferta tehnică şi financiară va fi prezentată până la data de 5 decembrie 2021, prin e-mail la adresa faclia.ungheni@gmail.com
CRITERII DE SELECȚIE
|
Nr. |
Criteriu |
Punctaj maxim |
|
1. |
Studii postuniversitare în domeniul științelor socio-umaniste sau conexe; |
20 p. |
|
2. |
● Experienţă de cel puțin 3 ani în planificarea, facilitarea sesiunilor de lucru; analiza datelor, monitorizare, elaborarea rapoartelor și recomandărilor (20 p); ● Experienţă anterioară de lucru în domeniul dezvoltării a cel puțin 2 programe pentru grupuri vulnerabile (25 p); ● Experiența pozitivă de dialog cu diverși actori guvernamentali și neguvernamentali (25 p); |
70 p. |
|
3. |
Oferta de preț |
10 p. |
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









