Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Angajăm Operator Call Centru
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Angajăm:
Operator Call Center
Locaţie: Chișinău, str. Industrială 42
Oferim:
- Șansa să lucrezi într-o companie internațională.
• Să faci parte dintr-o echipă tînără și dinamică.
• Masă, băuturi, transport, asigurare medicală și alte beneficii asigurate;
• Dezvoltare porfesională cu oportunități de creștere în carieră;
• Grafic de lucru: luni-vineri de la8:30-17:00 / 10:30 până la 19:00. Sâmbătă/duminică zile libere.
• Salariu motivant și mediu de lucru plăcut.
Responsabilitati:
- Asigură comunicarea cu clienți prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri ieșire, corespondența scrisă e-mail), conform procedurilor în vigoare.
- Înregistrează solicitările și reclamațiile clienților și le procesează în conformitate cu instrucțiunile de lucru specifice.
- Verifică și menține gradul de satisfacție a clienților față de serviciile furnizate.
- Asigură vînzarea produselor către clienți pe mărcile şi ambalajele corespunzătoare, în cantități/stocuri suficiente, în conformitate cu regulile specifice ale Companiei.
- Dezvoltă clienţii şi zona de responsabilitate ȋn scopul realizării indicatorilor de afacere ai Companiei si al bugetului de vînzări.
- Acţioneză la telefon, folosindu-şi toate cunoştinţele de vînzare şi negociere dobîndite, pentru a creşte volumul vînzărilor produselor Companiei şi pentru a realiza penetratia cu toată gama de produse disponibile.
- Preia, Planifică și înregistrează în sistem comenzile realizate de clienții companiei.
Criterii Eligibilitate:
- Diplomă de studii superioare.
- Abilități PC (MS Office).
- Experiență în calitate de Operator Call Center și/sau Telesales.
- Abilități de comunicare în limba română și rusă.
- Abilități de comunicare în limba engleză constituie un avantaj.
Competențe/abilități:
- Abilități excelente de comunicare și ascultare.
- Autocontrol, stabilitate emoțională.
- Orientare către client și rezultat.
- Capacități de organizare și planificare a activităților.
- Abilități de identificare și soluționare a problemelor.
- Abilități de învățare rapidă.
- Abilități de lucru în echipă.
Daca sunteți interesat(ă) de poziția vizată, Vă rugăm să expediaţi CV-ul la adresa md.job@cchellenic.com cu indicarea poziției pentru care aplicați.
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
- UNDP Qu25/03042: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- LANSAREA CONCURSURILOR de ocupare a funcțiilor vacante în cadrul Centrului de instruire continuă în domeniul electoral (CICDE)
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









