Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Office-manager (Specialist principal)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Instituția Publică Teatrul Național Eugene Ionesco angajează Office-manager (specialist principal), regim de muncă de bază, program de 8 ore pe zi.
Cerinţe:
- Studii superioare de licență;
- Experiența profesională de minim 2 ani;
- Cunoștințe: cunoașterea legislației RM, cunoașterea limbii române, rusă, engleză, operare PC: MS Office, pregătirea de materiale;
Abilități: punctualitate, independentă, capacitate de multi – tasking, organizare, motivare, capacitate ridicată de muncă, învățare rapidă, lucru în echipă și individual;
Aptitudini/comportamente: prezenţă sigură şi plăcută, respect față de oameni, spirit de inițiativă, diplomație, creativitate, flexibilitate, rezistență la efort și stres.
Sarcinele principale:
- Sorteaza, înregistrează, păstrează corespondenţa instituției
- Redactarea diferitelor materiale şi procesarea acestora;
- Programează interviurile şi audienţele;
- Redactarea proceselor-verbale ale şedinţelor sau întâlnirilor la care participă administratorii, sau care sunt de importanţă deosebită pentru conducerea instituției;
Ce oferim:
- Salariu stabil;
- Angajare oficială și pachet social deplin;
Candidatul pentru funcţia de Office-manager (Specialist principal) va expedia un CV la adresa de email resurse.umane.tnei@gmail.com. Doar persoanele selectate vor fi anunţate telefonic şi invitate la un interviu.
- Request for Expressions of Interest - Monitoring and Evaluation Specialist within PIU EQIP NORLD
- Norwegian Refugee Council angajează Partnership Coordinator Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Specialist/ă Audit Intern
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






