CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Administrator Asociația Consultanților în Afaceri și Management din Moldova
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
01/11/2021

Administrator Asociația Consultanților în Afaceri și Management din Moldova

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Context general:

Rolul poziției de Administrator include administrarea eficientă a activităților Asociației și dezvoltarea instituțională a acesteia.

Atribuții și responsabilități:

  • Organizează și gestionează activitatea curentă a ACAM în conformitate cu Regulamentul ACAM, deciziile Adunării Generale și ale Consiliului de Administrare ACAM;
  • Asigură lucrările de secretariat în cadrul ACAM (organizare ședințe, comunicare internă, procese verbale, etc.);
  • Coordonează implementarea Planului de Activitate a ACAM, inclusiv a Planului de Monitorizare și Evaluare a realizării obiectivelor și rezultatelor ;
  • Asigură respectarea și corectitudinea procedurilor interne stabilite;
  • Asigură reprezentarea intereselor membrilor ACAM și contribuie la crearea unei imagini pozitive în relațiile cu autoritățile publice centrale și locale, partenerii de dezvoltare, în forurile publice, conferințe și relațiile cu mass media;
  • Dezvoltă și menține relații de bună colaborare atât între membrii ACAM, cât și cu partenerii externi;
  • Administrează mijloacele financiare ale ACAM;
  • Inițiază și asigură scrierea propunerilor de proiecte către donatori și parteneri;
  • Asigură gestiunea și implementarea proiectelor contractate cu donatorii;
  • Asigură un mediu favorabil pentru instruirea și perfecționarea continuă a membrilor ACAM
  • Raportează Consiliului de Administrare și Adunării Generale privind activitatea ACAM în termenii stabiliți și la standardele de calitate

Profil și calificări necesare:

  • Studii universitare în domeniul economic administrativ/management, științe politice/economie sau alte domenii relevante. Studiile post universitare în domenii relevante prezintă un avantaj.
  • Experiență în muncă cel puțin de 2 ani și cunoștințe practice ale lucrului în cadrul administrației publice locale, organizațiilor neguvernamentale;
  • Experiență de cel puțin 2 ani în domeniul managementului organizațional, al programelor/proiectelor în domeniul dezvoltării locale, rurale, economice ș.a. domenii relevante;

Competențe și abilități:

  • Competență în planificare strategică și managementul proiectelor;
  • Abilități de lider, de setare a priorităților, organizare a timpului și lucrului în echipă;
  • Abilități de negociere și atragere de fonduri;
  • Abilități de comunicare și raportare eficientă verbal și în scris;
  • Abilități de colectare și analiză a informației, și formulare a concluziilor;
  • Abilități de lucru într-un mediu multicultural, multietnic cu persoane din diferite medii naționale, culturale și pături sociale;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleze;
  • Cunoașterea calculatorului MS Office la nivel avansat.

Tipul contractului: Contract individual de muncă

Durata contractului: Contractul pe durata determinată de 3 ani cu posibilitate de prelungire

Limbi de lucru: română, rusă, engleză

Dosarul candidatului va include:

  • Curriculum vitae (în limba română);
  • Scrisoare de intenție care va include motivele pentru care candidatul consideră că este potrivit pentru acest post, viziunea proprie privind activitatea în poziția respectivă și salariul solicitat.

Procedura de aplicare:

Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare (CV și scrisoarea de intenție) în format electronic, la adresa de e-mail: acaasociatie@gmail.com  cu mențiunea subiectului mesajului: Administrator ACAM, până pe data de 10 decembrie 2021, ora 17:00.



Articol precedent: Monitoring, Evaluation and Reporting Manager Precedent Articolul următor: Business Development Consultant Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
  • Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
  • Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
  • Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
  • BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md