Primăria Mea caută Coordonator/oare Comunicare (part-time, program flexibil)



Anunt comunicare

Primăria Mea - or. Codru desfășoară o cercetare privind transportul public local suburban. Cercetarea se desfășoară în cadrul proiectului „Transport Public Calitativ pentru Codru”, cu suportul Fundației Soros-Moldova. Ne propunem să identificăm, prin consultarea datelor și locuitorilor, soluții pentru îmbunătățirea transportului public. Soluțiile vor fi promovate pe agenda autorităților locale din Codru și primăria municipiului Chișinău. Căutăm o persoană pasionată de comunicare, care își dorește un municipiu mai bun și mobil, care ne va ajuta să comunicăm eficient activitățile proiectului locuitorilor și autorităților locale.

Responsabilități în cadrul proiectului

  • Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare a proiectului.
  • Informarea și consultarea opiniei publice (sondaje, audieri online și offline etc.) privind starea transportului public, acțiunile autorităților și potențiale soluții.
  • Crearea conținutului (comunicate, infografice, videouri informative) și diseminarea produselor pe pagina web și rețelele de socializare a organizației.
  • Colectarea și analiza indicatorilor privind produsele promovate. 
  • Asistarea echipei Primăria Mea - or. Codru în promovarea pe agenda autorităților a soluțiilor pentru un transport public suburban eficient.  

 

Așteptări de la candidați

  • Experiență anterioară în domeniul de comunicare.
  • Abilități de gestionare a platformei wordpress, rețelelor sociale și cunoștințe de bază în editarea materialelor grafice și video.
  • Cunoașterea limbii ruse la un nivel avansat va constitui un avantaj.
  • Disponibilitatea de implicare în alte proiecte și inițiative ale organizației va constitui un avantaj.

Job-ul este part-time, cu regim flexibil de lucru, pentru perioada noiembrie 2021 - iulie 2022. Extinderea colaborării va fi examinată după iulie 2022, în cazul unei conlucrări eficiente. 

Deși experiența anterioară va fi luată în considerare la examinarea candidaturilor, suntem deschiși să colaborăm cu studenți sau absolvenți activi și dornici de a se dezvolta în domeniul de comunicare și a colabora cu Primăria Mea pe o perioadă îndelungată. Dincolo de responsabilitățile pentru funcția de coordonat/oare comunicare, la Primăria Mea există o varietate de alte activități. Persoanele sunt încurajate să se implice în alte proiecte sau inițiative - scriere de articole sau cercetări, desfășurarea instruirilor sau alte activități legate de mun. Chișinău. Acestea vor fi realizate cu ajutorul și mentoratul celorlalți membri ai echipei.

Modalitatea de aplicare

Pentru a aplica pentru poziția de coordonator sau coordonatoare comunicare în cadrul proiectului, vă rugăm să completați formularul de aplicare până pe 1 noiembrie 2021, ora 12.00. Aplicarea trebuie să conțină:

  • Răspuns la întrebările adresate în formular
  • Curriculum Vitae 
  • Așteptările salariale pentru 50 zile de lucru (zi = 8 h).

CV-ul și oferta financiară vor fi încărcate în formularul atașat.

Pentru mai multe detalii despre proiect și responsabilități, vă invităm să consultați Termenii de Referință: https://bit.ly/3b1rwrP. Ne puteți contacta pentru precizări și alte detalii pe primariamea@gmail.com sau la numărul de telefon +373 69 61 85 74 - Cristina Voroneanu, coordonatoare de proiect.

***

Primăria Mea a apărut în anul 2016 din dorința unui oraș mai bun. Monitorizăm administrația publică locală, analizăm acțiunile acesteia, înaintăm propuneri alternative și încurajăm cetățenii să se implice în procesul decizional. În 2018 ne-am extins activitatea în suburbia Codru, unde informăm locuitorii despre activitatea primăriei și susținem locuitorii în rezolvarea problemei transportului public.