Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
FAN Courier Moldova angajează Asistent Customer Service
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
FAN Courier Moldova este compania fondată prin extinderea FAN Courier România – prezenți pe piața de curierat din România începând cu anul 1998, expediind cu propria flotă de mașini în sistemul ”door to door” plicuri și colete în condiții de maximă siguranță, discreție și profesionalism. FAN Courier România este liderul pieței de curierat rapid intern începând cu anul 2006.
Denumirea postului: Asistent Customer Service.
Scopul general al postului: gestionarea întrebărilor primite de la clienții companiei.
Locul desfășurării activității: or. Chișinău.
Atribuții funcționale:
- gestionarea tuturor întrebărilor primite de la clienți – servisarea clienților companiei;
- furnizarea de servicii și informații adecvate către clienți;
- urmărirea și gestionarea înregistrărilor introduse în aplicațiile Customer Service și Comenzi;
- recepționarea, procesarea și soluționarea reclamațiilor, solicitărilor și sesizărilor clienților.
Competențe și abilități: spiritul de inițiativă, capacitatea de organizare, capacitatea de relaționare și comunicare, adaptabilitatea și spiritul de echipă, abilitatea de a da atenție detaliilor și de a lucra în condiții de stres, abilități de utilizare și familiarizare rapidă cu echipamente electronice.
Nivelul de studii: studii medii sau superioare.
Calificarea necesară: minim 1 an în domeniu de curierat, logistică/distribuție sau Customer Service.
Limbi vorbite: nivel avansat al limbilor română și rusă.
Abilități adiționale: cunoștințe PC (Word, Excel, Outlook).
Beneficii pentru candidat:
- dezvoltare personală și profesională;
- cursuri de perfecționare continue;
- salarizare stabilă și competitivă + sistem de bonusare de performanță;
- contribuție la creșterea companiei la nivel național, având la bază experiența companiei fondatoare – lider în piața de curierat din România începând cu anul 2006;
- atmosferă pro-activă, pozitivă și de lucru în echipă;
- oportunitatea lansării și implementării propriilor inițiative dedicate dezvoltării companiei.
Procedura de aplicare: persoanele interesate sunt rugate să depună CV-ul la poșta electronică hr@fancourier.md până la data de 22 octombrie 2021, inclusiv.
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Proimagine angajează Social Media Manager(ă)
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








