Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Ministerul Muncii și Protecţiei Sociale anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei de consultant principal Serviciul analiză, monitorizare și evaluare a politicilor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul general al funcției: Analiza situației și a problemelor din domeniile de, muncă și protecție socială, elaborarea, monitorizarea şi evaluarea documentelor de politici publice naționale în aceste domenii şi, după caz, intersectoriale şi sectoriale, şi oferirea asistenței metodologică subdiviziunilor Ministerului Muncii și Protecției Sociale în procesul de analiză, monitorizare şi evaluare a politicilor inițiate şi implementate de către acestea.
Sarcinile de bază :
- Coordonarea procesului de planificare a activităților Ministerului și oferirea asistenței metodologice subdiviziunilor Ministerului;
- Elaborarea și raportarea pe marginea Planului de acțiuni al Guvernului și Planul de acțiuni al Ministerului, inclusiv raportarea pe platforma guvernamentală monitorizare.gov.md;
- Monitorizarea şi oferirea asistenței metodologice subdiviziunilor Ministerului cu privire la procesul şi cerinţele faţă de elaborarea, evaluarea impactului, monitorizarea şi raportarea privind implementarea politicilor;
- Evaluarea indicatorilor stabiliți în domeniile de competență al Ministerului pentru realizarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă.
Cerinţe specifice:
Studii : superioare în domeniul dreptului, economiei, științelor sociale sau politice, administrării publice.
Experiența profesională : 2 ani de experiență profesională în domeniu.
Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională la nivelul B1.
Bibliografie:
Constituţia Republicii Moldova din 29 iulie 1994.
Codul Muncii al Republicii Moldova Nr. 154 din 28.03.2003
Legea nr. 158-XVI/2008 „Cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public” ;
Hotărîrea Guvernului nr. 201/2001 „Cu privire la punerea în aplicare a Legii nr. 158-XVI din 04.07.2008 Cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public ;
Legea nr. 25-XVI/2008 „Cu privire la Codul de conduită a funcţionarului public” ;
Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale
Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative;
Legea nr. 239/2008 privind transparenţa în procesul decizional;
Legea nr. 595-XIV/1999 privind tratatele internaționale ale Republicii Moldova;
Carta Sociala Revizuita, ratificată prin Legea de ratificare nr. 484-XV/2001;
Convenţia asupra eliminării tuturor formelor de discriminare faţă de femei, ratificată - Hotărîrea Parlamentului nr. 87-XIII/1994 ;
Convenţia ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi, ratificata prin Legea nr.166-XVIII/2010;
Hotărârea Guvernului nr. 149/2021 cu privire la organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii și Protecţiei Sociale;
Hotărârea Guvernului nr. 610/2010 pentru aprobarea Regulamentului Guvernului;
Hotărârea Guvernului nr. 168/2010 cu privire la analiza, monitorizare și evaluare a politicilor publice din cadrul Aparatului central de specialitate al administrației publice;
Hotărârii Guvernului nr. 176/2011 "Cu privire la aprobarea Metodologiei de elaborare a programelor de dezvoltare strategică ale autorităţilor administraţiei publice centrale";
Hotărîrea Guvernului nr. 386/2020 cu privire la planificarea, elaborarea, aprobarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea documentelor de politici publice Hotărîrea Guvernului nr. 967/2016 cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decisional;
Hotărîrea Guvernului nr. 442/2015 cu privire la aprobarea Regulamentului privind mecanismul de încheiere, aplicare și încetare a tratatelor internaționale;
Hotărîre Guvernului nr. 1472/2016 cu privire la aprobarea Planului naţional de acţiuni pentru implementarea Acordului de Asociere Republica Moldova–Uniunea Europeană în perioada 2017–2019.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
- CV-ul;
- formularul de participare (Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, Anexa nr. 1);
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
- documente ce confirmă experiența în muncă (copia carnetului de muncă sau o adeverință ce atestă vechimea în muncă);
- certificatul medical;
- cazierul judiciar;
- documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
Notă: Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
- Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora. Candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii, care au depus dosarul prin poştă sau e-mail vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare, în caz contrar dosarul de concurs se respinge).
Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:
- Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs este de până la 26 octombrie 2021, inclusiv. Dosarele se vor depune personal sau prin e-mail, la Ministerul Muncii și Protecției Sociale, (str. V. Alecsandri 2, et. 1, bir.127, telefon de contact: 022-26-21-72, 022-26-21-43 e-mail: daniela.martin@social.gov.md).
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- iData angajează: Coordonator Teren
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









