Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs de selectare a unui expert / unei companii care va presta servicii de comunicare și vizibilitate
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CONTEXT
Asociația „FĂCLIA” este o organizație necomercială creată în 2003 pentru a contribui la îmbunătățirea situației socio-economice a tinerilor și femeilor prin abilitarea acestora și a societății civile. Organizația are experiență în promovarea drepturilor economice, sociale și culturale ale fetelor și băieților, în special prin dezvoltarea competențelor profesionale și antreprenoriale.
Viziunea Asociației este aceea a unei societăți puternice, cu tineri cetățeni responsabili (femei și bărbați) cărora li se oferă oportunități de a-și explora potențialul maxim, care sunt motivați și capabili să se reprezinte, pot găsi cu ușurință locuri de muncă decente.
Prin activitățile sale Asociația „FĂCLIA” urmărește mobilizarea și facilitarea participării sociale incluzive a tinerelor femei și bărbați; dezvoltarea competențelor personale, profesionale și antreprenoriale ale tinerelor femei și bărbați; mobilizarea actorilor sociali și economici și a organizațiilor societății civile pentru implicare în asigurarea drepturilor și garanțiilor socio-economice pentru tineri și rezolvarea problemelor actuale pe care le au aceștia.
Proiectul „Abilitarea femeilor pentru Muncă Decentă și Viață Decentă” este desfășurat, în perioada noiembrie 2020 – septembrie 2022, în baza Acordului de Colaborare cu UN Women (Entitatea Națiunilor Unite pentru Egalitate de Gen și Abilitarea Femeilor), în cadrul proiectului EVA „Promovarea egalității de gen în raioanele Cahul și Ungheni” finanțat de Uniunea Europeană și implementat de UN Women, în parteneriat cu UNICEF Moldova.
Proiectul are ca scop abilitarea supraviețuitoarelor violenței în familie pentru a avea acces la oportunitățile de angajare în câmpul muncii și a se implica în activități generatoare de venituri. Inițiativa va conecta femeile care au suferit în urma violenței în familie și părțile responsabile de angajare. Echipa proiectului va identifica responsabilii direcți de angajarea femeilor, dar și pe cei potențiali agenți economici care vor sprijini abilitarea economică a femeilor, printre care: agențiile de ocupare a forței de muncă, întreprinderile locale. Femeile - supraviețuitoare ale violenței - și furnizorii de servicii vor fi reuniți într-o rețea, ulterior vor fi instruiți în domeniul prevenirii și combaterii violenței în familie (VÎF), agenții economici precum și agențiile de ocupare a forței de muncă vor fi sensibilizați în vederea extinderii serviciilor prestate pentru o mai bună integrare a femeilor supraviețuitoare ale violenței. Beneficiarii/beneficiarele proiectului: 80 de femei supraviețuitoare ale violenței domestice; 200 de femei membre ale Cluburilor pentru femei din 12 localități; comunitatea de business; Agențiile Teritoriale de Ocupare a Forței de Muncă.
Evenimente planificate: sesiuni de dezvoltare personală și profesională pentru 80 de supraviețuitoare a violenței din raioanele Cahul și Ungheni; 20 ședințe ale grupurilor de experți și experte locale din domeniul ocupării forței de muncă, business, asistență socială și psihologică; o campanie de sensibilizare cu privire la egalitatea de gen „Femeile spun - SE POATE”; întâlniri în cadrul Cluburilor pentru Femei.
SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI
Asociația „FĂCLIA” va contracta un expert/companie care va presta servicii de comunicare și vizibilitate în perioada Octombrie 2021 – Septembrie 2022. Acestea presupun coordonarea tuturor activităților ce țin de comunicare și vizibilitate în cadrul proiectului „Abilitarea femeilor pentru Muncă Decentă și Viață Decentă”, conform sarcinilor enumerate mai jos:
Sarcini specifice:
- Ajustarea/actualizarea și implementarea Strategiei de comunicare și a Planului de implementare a Strategiei.
- Elaborarea conceptului campaniei de sensibilizare cu privire la egalitatea de gen „Femeile spun – SE POATE” împotriva violenței pe gen și violenței împotriva femeilor.
- Asigurarea vizibilității activităților din cadrul proiectului și respectarea regulilor de vizibilitate ale donatorilor.
- Asigurarea documentării istoriilor umane înregistrate în cadrul proiectului.
- Elaborarea şi distribuirea materialelor de comunicare (comunicate de presă, articole, broșuri, bannere, etc.) și asigurarea diseminării acestora, inclusiv distribuirea pe rețelele de socializare.
- Organizarea evenimentelor de comunicare și vizibilitate a proiectului.
- Întreţinerea legăturii cu mass-media şi pregătirea materialelor de presă.
- Revizuirea și completarea periodică a paginii web a organizației.
- Asigurarea mentenanței paginii de facebook și instagram.
- Asigurarea că toate produsele sunt în conformitate și respectă liniile directoare de vizibilitate ale UN Women și instrumentele EU de comunicare.
- Monitorizarea trimestrială şi anuală a modului de reflectare în presă a activităţilor proiectului.
- Realizarea rapoartelor trimestriale şi anuale privind implementarea Strategiei de Comunicare și a Planului Media.
PRODUSE
- Strategia de comunicare și Planul de implementare a Strategiei, elaborata/actualizată și implementată.
- Conceptul campaniei de comunicare locală „Femeile spun – SE POATE”.
- Rapoarte trimestriale şi anuale cu privire la activitățile și produsele de comunicare implementate.
- Materiale promoționale și informaționale (broşuri, banere, pliante, etc) elaborate și distribuite.
- Cel puțin 5 istorii de succes identificate pe perioada de implementare a proiectului.
- Cel puțin 24 postări pe social media, articole pagina facebook, intragram și paginile web.
PERIOADA
Octombrie 2021 – septembrie 2022, maxim 70 zile lucrătoare.
CERINȚE SPECIFICE
Educație:
- Studii în Jurnalism, Comunicare sau Ştiinţe politice sau alte domenii relevante;
Experiență de muncă:
- cel puțin 5 ani de experiență în domeniul comunicării şi o cunoaştere bună a mass-media din Moldova;
- experienţa relevantă de lucru în cadrul unui ONG va constitui un avantaj;
- experiență în dezvoltarea strategiilor de comunicare care vizează egalitatea de gen.
Competențe și Abilități:
- cunoașterea excelentă a limbii române (inclusiv deprinderi excelente de scriere);
- cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- abilități avansate de utilizare a Microsoft Office;
- abilităţi excelente de comunicare şi interacţiune cu diferite categorii de persoane;
- rezistentă la stres, responsabilitate și punctualitate;
- abilităţi de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși;
- integritate și discreţie profesională.
RESPONSABILITĂŢILE ASOCIAȚIEI „FĂCLIA”
- Prezentarea lunară a calendarului de activități al proiectului;
- Asigurarea comunicării informației relevante pentru elaborarea materialelor de presă;
CONDIȚII DE CONTRACTARE ȘI REMUNERARE
Asociația “FĂCLIA” va semna contract cu Prestatorul în care vor fi stipulate condițiile de prestare a serviciilor.
DOSARUL APLICANTULUI
- Curriculum Vitae și o scurtă scrisoare de motivare.
- Portofoliu cu exemple de produse realizate.
- Oferta financiară, cu specificarea onorariului per zi de muncă.
PERSOANĂ DE CONTACT
Angela Ciocîrlan, Manager de proiect
Telefon: 069724815
e-mail: faclia.ungheni@gmail.com
TERMEN DE APLICARE
Persoanele interesate sunt rugate să prezinte dosarul complet la adresa electronică faclia.ungheni@gmail.com până la data de 17 octombrie 2021.
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









